C&A nastavlja svoje vodstvo u organskom pamuku
Nezavisno globalno izvješće potvrđuje napredak C&A u strategiji održivih materijala
Düsseldorf, 20. rujan, 2017
C&A ponovno preuzima prvo mjesto kao najveći svjetski potrošač certificiranog organskog pamuka u izvješću Tekstile Exchangea iz 2017: Preferred Fibers and Materials Benchmark Report . U 2016-oj, 33 posto artikala od pamuka koje je C&A prodao, bilo je izrađeno od certificiranog organskog pamuka.
Textile Exchange procjenjuje da je kroz kupnju certificiranog organskog pamuka, C&A uštedio 136.8 bilijuna litara vode, spriječio upotrebu 125,986 kilograma pesticida, poboljšao tlo više od 139,973 hektara zemlje, i spriječio emisiju 58.6 kilograma CO2 ekvivalenata.
Izvan tog organskog, C&A je također prepoznat kao treći najveći potrošač veće količine organskog pamuka, uključujući pamuk koji se dobiva pod Better Cotton Initiative (BCI).
U 2016, C&A je također postigao vodeću poziciju u preferiranim umjetnim celuloznim vlaknima – uključujući Viskozu, Modal i Lyocell – pokazujući posvećenost brenda da dobiva vlakna iz drevnih i ugroženih šuma, u skladu sa Canopy Style Initiative.
U svom izvješću Textile Exchange uspoređuje podatke o održivim materijalima iz 94 kompanije, koji sadrži vodeće modne maloprodajne trgovce.
—
“Biti broj jedan maloprodajni trgovac u upotrebi organsk og pamuka i umjetnih celuloznih vlakana je veliko postignuće i pokazuje kako naša strat egija održivih materijala čini razliku. Kao značajni kupac poljoprivrednih materijala kao što su pamuk i pulpa drveta, posvećeni smo stvaranju boljih ishoda za poljoprivrednike , zajednice i šume.” Jeffrey Hogue Jeffrey Hogue Jeffrey Hogue Jeffrey Hogue, Chief Sustainability Officer u C&A
“C&A i C&A Foundation su već godinama preuzele vodeću u logu u industriji i njihova posvećenost organskom pamuku i drugim održivim materijal ima daju vitalni doprinos poboljšanju održivije modne industrije.“
Liesl Truscott Liesl Truscott Liesl Truscott Liesl Truscott, European and Materials Strategy Director u Textile Exchange
—
Organski pamuk: manje vode, manje CO2 C&A je pionir u upotrebi organskog pamuka u industriji. Prošlo je više od desetljeća otkad je C&A predstavio prve organske proizvode u svojoj kolekciji. U 2016, 33% pamuka u C&A je certificirano u skladu s standardima treće strane kao što je Organic Content Standard (OCS) ili Global Organic Textile Standard (GOTS). Dodatno, 20% volumena pamuka dolazi iz izvora Better Cotton.
Kada se usporedi s konvencionalnim pamukom, organski pamuk ima manji utjecaj na okoliš. Uzgajan bez pesticida, umjetnih gnojiva ili genetski modificiranih organizama (GMO), organski pamuk koristi do 91 posto manje vode i smanjuje potencijal globalnog zagrijavanja za 46 posto(1).
Ali organski pamuk ostaje samo kao mali dio globalne proizvodnje pamuka. Stoga, C&A radi zajedno sa C&A Foundation i partnerima diljem svijeta kako bi pomogli poljoprivrednicima savladati prepreke koje ih sprečavaju u uzgoju organskog pamuka.
Na primjer, u 2009, C&A je bio suosnivač socijalnog poduzeća CottonConnect kojem je cilj povezati brendove i proizvođače te poljoprivrednike, pritom stvarajući transparentni lanac nabave, podučavajući poljoprivrednike u poljoprivredno-ekonomskim praksama, i podupirući poboljšanje načina života poljoprivrednika i jakih poljoprivrednih zajednica.
C&A i C&A Foundation su također osnivači Organic Cotton Acceleratora, suradnju na razini industrije kako bi se stvorio prosperitetni sektor pamuka poticanjem prakse kupnje u korist poljoprivrednika, poboljšavajući pristup kvalitetnim organskim sjemenkama i osiguravajući integritet organskog pamuka kroz opskrbni lanac. C&A Foundation je također osnovao dvije druge više-dioničarske inicijative kako bi pokrenuo proizvodnju i upotrebu organskog pamuka, uključujući Cotton 2040 i Organic & Fair Trade Cotton Secretariat.
Kako
VEZANO
Službeno predstavljena nova pjevačica Magazina
Uspjeh kao inspiracija: Konferencija posvećena poduzetničkom rastu i slavljenju postignuća
40 posto Hrvata odgađa u svojim domovima zamjenu starih stvari novima