15. lipnja 2024.

COVER

COVER.HR – Sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Yves Rocher predstavio nove kolekcije

Yves Rocher predstavio nove kolekcije

 

Act Beautiful novi je potpis kozmetičke kuće Yves Rocher predstavljen hrvatskoj publici.

8 trgovina od 2002. godine i preko 30 tisuća zadovoljnih kupaca. To je Yves Rocher u kratkim crtama na hrvatskom tržištu. Kompanija postoji već 50 godina i osnovao ju se gosp. Yver Rosher s misijom da vratiti prirodi ono što nam svakodnevno pruža za ljepotu svih žena.

U prepunom foajeu Hrvatskog narodnog kazališta brojni urednici, novinari i blogeri imali su prilike čuti sve o novitetima ovoga francuskog brenda poznatog po ljubavi prema svemu prirodnom.

„Kozmetičku marku ne određuju samo njezini proizvodi, nego i njezine vrijednosti te samo djelovanje.“, gosp. Marouane Alexandre Mouttalib direktor marketinga i komunikacija Yves Rocher.

Blagdani su pravo vrijeme za otkrivanje novog potpisa brenda – Act Beautiful. Proizvod ne mora biti skup da bi bio kvalitetan, a težnja Yves Rochera je postati omiljena kozmetička marka svake žene u svijetu, istaknuo je na promociji gosp. Henri-Bernard Bedoin, glavni direktor Yves Rocher za EMEA regiju.

ELIXIR JEUNESSE ESSENCE – OBNAVLJANJE + ZAŠTITA OD ZAGAĐIVAČA

Što je zajedničko stresu na poslu, obrocima s nogu, jurnjavi po djecu ili intenzivnom urbanom životu?

Svi su ti događaji izvori stresa za organizam, u obliku vanjskih oksidacijskih napada ili slobodnih radikala koji se oslobađaju. Posljedica toga: svi se tjelesni organi brže troše. A koji je prvi organ izravno izložen vanjskim utjecajima, osobito zagađenju? Koža. Ti ubrzivači starenja imaju stoga poseban utjecaj na znakove starenja.

Biljni je svijet od nastanka svijeta podložan okolišnom stresu (temperatura, UV zračenje, klimatske promjene…) Da bi se obnovile i zaštitile, biljke su razvile svojevrsnu inteligenciju za svoj opstanak i razvoj.

Stručnjaci iz odjela Istraživanja tvrtke Yves Rocher uspjeli su proučiti i odgonetnuti taj duh života, dodavši u laganu i fluidnu formulu superkoncentrirani ekstrakt biljke Aphloia theiformis, koji koža lako apsorbira.

 

ELIXIR JEUNESSE, esencija s dvostrukim djelovanjem, ima iznimnu učinkovitost u svakodnevnoj detoksikaciji te u obnavljanju energije za borbu protiv ubrzivača starenja. Obnavlja kožu dubinski, štiteći je ponajviše od štetnih učinaka zagađenja.

94 % sastojaka prirodnog je podrijetla koji u 80 % slučajeva čine kožu zategnutijom, glatkom, osvježenom i sjajnijom. 100 % prirodna ekstrakcija.

Yves Rocher ima vlastitu ekološku proizvodnju smještenu La Gacillyu, te svoja organska polja na kojima uzgaja boljke koje koriste u pripremi svojih proizvoda.

Osim ELIXIR JEUNESSE predstavljene su i 4 biljne linije koje svoju osnovu imaju u cvijetu kamilice, arnike, različku i nevenu, kao i tradicionalna limited Christmass edition.

Pure Calmille linija na bazi organski uzgojene kamilice ima umirujuće djelovanje ne kožu i sadrži proizvode namijenjene njezi lica i tijela, te posebno micelarno ulje (150 ml) za čišćenje lica, očiju i usana po cijeni od 49,00 kn fantastičnog mirisa čiste kamilice.

Pure Calendula linija proizvedena je na bazi organski uzgojenog nevena i ima visoka regenerativna svojstva. U ovoj liniji posebno ističemo regenerativnu kremu (50 ml) za dan i noć po cijeni od 69,00 kn.

Linija za njegu ruku na bazi organske arnike daje rukama svilenkasti osjećaj nahranjene kože posebno važne u zimskim mjesecima. Hidratantna krema s dugotrajnim učinkom (75 ml) po cijeni od 30,00 kn te bogati balzam s karite maslacem (50 ml) za 85,00 kn perjanice su ove linije.

Pur Bleuet – linija na bazi organskog različka ima jak hidratizirajući učinak, a posebno ističemo dvofazni ekspresni čistač šminke s očiju (100 ml) po cijeni od 29,00 kn.

U Yves Rocheru su posebno ponosni na svoju božićnu kolekciju koja je već tradicionalno pripremljena samo za jedan Božić kao limited edition. Ovogodišnje blagdane tako će učiniti veselijima i dvije linije proizvoda – crvena linija na bazi crvenih bobica i verbena te bijela linija na bazi vanilije i bijelog čaja. Obje linije sadrže proizvode za tuširanje i njegu tijela toaletnu vodu (100 ml) po cijeni od 75,00 kn i mirisni losion (200 ml) po cijeni od 29,00 kn.

 

Svi proizvodi imaju više od 98% prirodnih sastojaka, pH su izbalansirani, ne isušuju kožu, biljke koje služe za njihovu proizvodnju su organskog porijekla, a proizvodi su i dermatološki testirani.

Ova web stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Također dijelimo kolačiće trećih strana poput oglašivačkih kuća, partnera za praćenje i analitiku posjećenosti, te društvenih medija. Nastavkom korištenja sučelja slažete se s tim. Više

Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Te tvrtke mogu koristiti podatke (koji ne uključuju Vaše ime, adresu, adresu e-pošte ili telefonski broj) o Vašim posjetima ovoj i drugim web lokacijama kako bi ponudili oglase o proizvodima i uslugama koje Vas zanimaju. Ako želite dodatne informacije o tom postupku te želite saznati što učiniti kako te informacije ne bi bile dostupne takvim tvrtkama, kliknite na Network Advertising Initiative i Google.hr/privacy.html. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže

Zatvori

 

Grupa Cover Magazin:

covermagazin.com | cover.hr | covermstyle.hr | mstil.com | tehton.com |

Dream Dictionary | Traumdeutung | COVER magazin | COVER |

 

UVJETI KORIŠTENJA | PRAVILA O PRIVATNOSTI | IMPRESSUM | KONTAKT | ARHIVA | ČITANOST