COVER

cover.hr sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Aktivnosti TZ grada Vinkovaca u siječnju

·

Aktivnosti TZ grada Vinkovaca u siječnju

Turistička zajednica grada Vinkovaca je prema objavljenom Javnom pozivu Hrvatske turističke zajednice za turističke zajednice na turistički nerazvijenim područjima je kandidirala pet projekata:

– Edukacija „Brendiranje Vinkovaca kao poželjne turističke destinacije“ – Cilj radionice je upoznavanje turističkih djelatnika s provedbom  “Brendiranje grada Vinkovaca kao poželjne turističke destinacije”. Edukacija ih usmjerava na koji način najbolje iskoristiti brend grada Vinkovaca kroz raznolike sadržaje, kulturne ljepote te na koji način doprinijeti vidljivosti brenda kroz njihove aktivnosti. Program edukacije je namijenjen predstavnicima turističke industrije, turističkim agencijama, vodičima, pratiteljima, animatorima, zaposlenima u sustavu TZ-a te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma. Edukacijom će se doprinijeti stvaranju i jačanju komunikacijske strategije i tehnika na svim razinama odnosno prema svim ključnim dionicima i javnosti, promocijskim aktivnosti zasnovanim na brendu grada. Što se tiče edukacije, ona je ujedno nastavak i jedan od koraka koji će svim dionicima na području grada pokazati kako brend koncept primijeniti u svom poslovanju. Ovu edukaciju će voditi vrhunski PR stručnjak s dugogodišnjim iskustvom i radom u području marketinga.

– Edukacija „Novi trendovi u turizmu“ – Cilj radionice je upoznavanje turističkih djelatnika s novim trendovima u turizmu te kako izdvojiti destinaciju od konkurencije. Program edukacije je namijenjen predstavnicima turističke industrije, turističkim agencijama, vodičima, pratiteljima, animatorima, zaposlenima u sustavu TZ-a te lokalnoj upravi i samoupravi na poslovima vezanim uz razvoj turizma. Teme koje će se obrađivati: turistički motivi, učinci odmorišnog turizma, evolucija turizma i značajke trendova i oblika turizma, segmentacija tržišta prema turizmu posebnih interesa.

– Edukacija „Online marketing za gospodarstvenike na području VSŽ“ – Educirati gospodarstvenike i turističke djelatnike s ciljem bolje vidljivosti i prepoznatljivosti destinacije, predstavljanje konkretnih uputa s glavnim ciljem: ostvarenje konkretnih rezultata (povećanje prihoda) za turističke dionike. Ovom edukacijom će se upoznati sa svim marketinškim mogućnostima koje bi turistički djelatnici i gospodarstvenici trebali koristiti u svojem poslovanju, a koja će doprinijeti boljoj vidljivosti, kako njihovih proizvoda tako i njihove turističke ponude. Nositelj projekta je TZ grada Vinkovaca, dok u projektu sudjeluju TZ VSŽ i lokalne TZ-e.

– „Pointers – postavljanje točaka interesa na najznačajnije turističke lokacije u gradu“ – Digitalizacija cjelokupne turističke ponude s ciljem podizanja vidljivosti Grada Vinkovaca kao prepoznatljive turističke destinacije. Postavljanje točaka interesa iz profitabilnog i neprofitabilnog sektora te događanja koji sačinjavaju cjelokupnu turističku ponudu Grada Vinkovaca u Pointers aplikaciju. Točka interesa uključuje naziv, opis, prijevod na 3 strana jezika, kategorizaciju, fotografije, kontakt podatke, navigaciju, poveznicu na online kanale komunikacije i produkciju video materijala pomoću drona i VR 360 opreme te promocija destinacije na online platformama projekta. Zahvaljujući novim komunikacijskim i informacijskim tehnologijama, programom će se povećati vidljivost područja na globalnoj razini te će sadržaj predstaviti novom tipu turista i novim potrošačkim segmentima. Također, programom će se predstaviti kulturno-povijesna baština područja, čime će se povećati prepoznatljivost kulturnih dobara područja te njegovati kulturni turizam grada, baštine i događanja. Program ne obuhvaća samo sadržaj profitabilnog, već i neprofitabilnog sektora te im pridaje jednaku pažnju. Zahvaljujući pomno osmišljenom načinu komunikacije i izlasku na tržište putem sedam online platformi te jedinstvenom i osobnom načinu kojim pristupamo turistu na temelju njegovih preferencija, povećat ćemo turistički promet na području.

– Smeđa signalizacija – Cilj postavljanje i obnovi smeđe signalizacije je prikaz turističke ponude. S obzirom na nove sadržaje u gradu, kao i želju za boljom prepoznatljivošću Vinkovaca kao grada s kontinuitetom života i rada više od 8.000 godina, potrebno je raditi na signalizaciji pomoću koje turisti dolaze do važnih znamenitosti grada dok ujedno tim putem educiramo lokalno stanovništvo

U cilju razvoja turističke ponude i povećanja kvalitete turističkog proizvoda, ali i ubrzanja poduzetničke aktivnosti, nastojimo poticati stvaranje različitih vrsta umrežavanja odnosno povezivanja. Konkretno, tu se radi o prijedlogu suradnje s naših hotelima, hostelima kojim bi omogućili neke besplatne sadržaje za svaku grupu koju po prvi puta dovede jedna ili više putničkih agencija.

Osim toga, moramo naglasiti da je TZ grada Vinkovaca bila uključena u realizaciju odlaska Vinkovčane Magdalene Brkić na svjetski izbor „Miss Tourism World“. Vinkovci su promovirani na najbolji mogući način u dalekoj Maleziji. Kadrovi grada uz neizostavnu ljepotu naše Vinkovčanke su ostavili traga.