Viktorija Rađa u kampanji Matije Vuice “Kingdom For The King”
Dvadeset godina nakon što je ostavila pjevačku i manekensku karijeru, Viktorija Rađa, u kampanji Matije Vuice, izgleda jednostavno senzacionalno!
Poznata hrvatska modna dizajnerica Matija Vuica ne prestaje osvajati svojim raskošnim kreacijama pa tako ovih dana marljivo radi na završnim pripremama za najnoviju kolekciju. Kolekciju krasi prepoznatljiv autorski rukopis te beskompromisnost u kvaliteti izrade i korištenih materijala, čime se vrijednost kolekcije namijenjene naj izbirljivijim klijentima, može slobodno mjeriti s velikim internacionalnim modnim imenima, na čiju je listu Matija Vuica uvrštena, redovitim pojavljivanjem njenih kreacija na brojnim događanjima.
Bajke, inspiracija nove kolekcije Matije Vuice, kao svoju prvu junakinju predstavljaju Viktoriju Rađu. Jednostavna, vesela i vedra duha, Viktorija je, iako kratko na javnoj sceni, ostavila snažan dojam. Jedna je od onih djevojaka, danas žena, koje imaju taj faktor X. Ako je ikada postojala era domaćih supermodela, onda je Viktorija zasigurno jedna od njih.
Fotografije nastale ususret velikom modnom projektu “Kingdom For The King”, modnoj reviji dizajnerice Matije Vuice, utjelovile su upravo te kvalitete, kako Viktorije, kao bezvremenske ljepotice, tako i luksuznih haljina iz nove kolekcije, snimljenih na lokaciji događanja, predivnom dvorcu Trakošćan.
Jedinstvena modna revija održat će se u subotu 16. lipnja u dvorcu Trakošćan, povijesnom spomeniku nulte kategorije i jednom od najljepših Europskih dvoraca, koji svojom ekskluzivnom lokacijom i sigurnosnim uvjetima zadovoljava visoke standarde produkcije.
I ovoga puta za Matiju Vuicu, kreativno vodstvo i produkciju potpisuje Viktor Drago u suradnji sa strateškim partnerima, zaduženim za predstavljanje branda Matija na stranim tržištima, na prvoj internacionalnoj modnoj produkciji u Hrvatskoj.
Ovo je sjajan spoj prikazivanja hrvatske povijesne i kulturne baštine, te domaće mode i svega što može kvalitetom konkurirati na svjetskoj sceni. Zbog toga smo vrlo ponosni na suradnju s brandom King, koji se svojim imenom i kvalitetom savršeno uklapa u koncept i strategiju projekta
Model: Viktorija Rađa
Nakit: Tradicijski nakit ZAKS
Foto: Viktor Drago
Video: Jure Ahačić
Snimljeno u dvorcu Trakošćan
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja