COVER

cover.hr sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Go! MOVEMBER s Filipom Ude i Hrvatskom Parfemskom Kućom

·

Go! MOVEMBER s Filipom Ude i Hrvatskom Parfemskom Kućom

Mjesec studeni  poznat je i kao MOVEMBER  što je pokret za podizanje svijesti o muškom zdravlju s naglaskom na rak prostate, testisa i samoubojstava kod muškaraca.

Milijuni muškaraca diljem svijeta u tu svrhu puštaju brk ili bradu kako bi se pridružili pokretu. Naglasak pokreta Movember je na raku prostate jednom od najčešćih zdravstvenih problema muškaraca srednje dobi, ali nerijetko i mlađih.  Po učestalosti taj je zločudni tumor u Hrvatskoj na visokom drugom mjestu. Prema nekim podacima od tog oblika raka u nas oboljeva čak 16% muškaraca, a smrtnost je oko 3%.

I u ovom slučaju liječnici upozoravaju i ističu važnost preventivnih pregleda i pravovremnog liječenja koje doslovno može spasiti život. Otkrivanje bolesti  u što ranijoj fazi, znači veće šanse za potpuno izlječenje.

S ciljem senzibilizacije šire javnosti o važnosti brige o vlastitom zdravlju, a posebno ovog mjeseca kod muškaraca, Hrvatska Parfemska Kuća pokrenula je manji projekt Go! Movember  u suradnji s poznatim hrvatskim olimpijcem Filipom Ude.

Pod sloganom „Čuvaj jaja, puštaj brk!“ u suradnji s partnerima Strix Produkcijom i Brijačnicom Brico iz Čakovca snimljen je i video spot na temu Movembera koji je dostupan na youtube kanalu: https://www.youtube.com/watch?v=kY-u7Xze5pg

 

Obzirom da je u početku bilo puno kampanja na temu Movembera, a posljednjih godina iste jenjavaju i nedostaje važnost širenja svijesti o pravovemenom zdravstvenom pregledu kod muškaraca, a problematika je i te kako i dalje svuda oko nas pa čak kod nekih i unutar vlastitih obitelji Hrvatska Parfemska Kuća pokrenula je ovaj projekt kojim želi ukazati na problematiku raka prostate i testita u hrvatskom društvu.