Antonija Stupar Jurkin izazvala Juraja Šebalja na utrku i pobijedila
Auto salon Kramar novinarima je priredio nešto potpuno drugačije, u skladu s filozofijom brenda “Za klasu bolji”– organiziravši tajnu večeru za pamćenje
Posve neočekivano mjesto, Auto salon Kramar na zagrebačkom Jankomiru, u ponedjeljak 9. prosinca pretvoren je u svečanu dvoranu u kojoj je tridesetak novinara u društvu brand ambasadora Gorana Bogdana, poznatih voditelja Tarika Filipovića, Juraja Šebalja, Antonije Blaće i Antonije Stupar Jurkin uživalo u pet sljedova jela iz kuhinje mladog chefa Filipa Horvata iz restorana Theatrium by FILHO.
Antonija Stupar Jurkin iskoristila je druženje kako bi izazvala našeg poznatog auto novinara Juraja Šebalja na utrku automobilima između čunjeva, a na iznenađenje svih – Šebalj je izgubio! U tijesnoj završnici Antonija je bila brža za nekoliko sekundi, a revanš je najavljen uskoro.
Tarik Filipović ovom je prilikom preuzeo ključeve svog novog automobila, Volkswagen Touarega 3.0 TDI: “Došao sam ovdje na preporuku prijatelja i s povjerenjem se obratio dečkima. Rekao sam im da cijeli život vozim samo Volkswagen, pa ‘ajde dajte nešto drugo, top vozilo za obitelj. Na papir su stavili sve moje želje i eto – na kraju je opet ispao Volkswagen. Prezadovoljan sam i vjerujem da ćemo surađivati i u budućnosti.” poručio je Tarik.
Jedan od suvlasnika Auto salona Kramar, Andrija Zovko, iznimno je zadovoljan poslovnom godinom: “Svi znate kako tvrtka Kramar posluje već 15 godina u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Njemačkoj i Hrvatskoj. Prije pola godine otvorili smo ovaj zagrebački salon što je za nas bio velik iskorak u poslovanju. Godinu zaključujemo i više no uspješno, na razni grupacije Kramar prodaja je rasla 14% u odnosu na prošlu godinu.” zaključio je Zovko.
Svečanom večerom u svom salonu, Auto salon Kramar je još jednom dokazao kako se uvijek trudi kupcima i partnerima ponuditi nešto više i drugačije te kako je uvijek za klasu bolji.
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja