Aplikacija koja omogućava zakup vrta s ekološki uzgojenim povrćem
GRUNTEK: Klikom do vlastitog eko vrta
Personalizirani vrt od 40 kvadrata koji kroz 8 mjeseci sezone prosječno proizvede oko 140 kilograma ekološkog povrća. To je ideja inovativnog i jedinstvenog projekta Gruntek kojemu je cilj osigurati vrt svima koji nemaju vlastitu zemlju, vrijeme ili znanje da se bave uzgojem ekološkog povrća.
Putem internetske stranice www.mojgruntek.hr korisnici, kao u igrici Farmville, osmišljavaju svoj vrt: za pojedinačne gredice odabiru eko povrće dostupno za sadnju, uz informacije o vremenu berbe i očekivanoj količini sezonskog eko uroda po vrtnoj gredici. O pripremi vrta, sadnji i ekološkom uzgoju brine tim poljoprivrednika. Tijekom svih mjeseci rasta, objavljuju se informacije o napretku vrta i o očekivanom vremenu berbe. Povrće može biti dostavljeno ili ga vlasnici vrtova mogu doći sami ubrati na Gruntek.
O vrtovima koji se nalaze u okolici Čazme, sat vremena od Zagreba, brine tim vrijednih poljoprivrednika –„gruntovčana“ pod vodstvom Vjekoslava Budaneca, predsjednika Zajednice udruga hrvatskih povrćara: „Odrastao sam na selu s biljkama i životinjama i cijelo moje obrazovanje bilo je u domeni vrtlarstva, od kojeg se nisam mogao odvojiti. Veseli me što ću sa svojim timom gruntovčana voditi brigu da svaki vrt na Grunteku izgleda kao kad su naše bake sadile i uzgajale povrće u skladu s prirodom.”
Projekt je osmislila tvrtka Yachmaster Group, koja iza sebe ima desetogodišnje poduzetničko iskustvo u području nautičke industrije, uključujući osmišljavanje sajma International Charter Expo, koji godinama okuplja predstavnike preko 400 yacht-charter tvrtki iz 50-ak država.
Direktor tvrtke Tino Prosenik po struci je agronom i razvoj poslovanja u ovom području logičan je korak: „Agronomski fakultet studirao sam uz rad i posao u nautici plaćao je moje obrazovanje. Nakon završenog fakulteta nautika je prerasla u ozbiljan desetogodišnji posao i za agronomiju više nije bilo mjesta. Ispalo je da je upravo ova godina idealna za projekt kojemu je cilj povratak prirodi i jednostavnim životnim vrijednostima. U duhu vremena i u skladu sa vlastitim uvjerenjima radimo na viziji omogućavanja vlastitih ekoloških vrtova svima koji su trenutačno uvjereni da je to nemoguće. Cilj nam je okupiti zajednicu zaljubljenika u prirodu i zdravu prehranu. Gruntek nije samo opcija za nabavu svježeg, organskog povrća već i prilika za boravak na svježem zraku, za zadovoljstvo branja vlastitog uroda i za edukaciju o proizvodnji povrća.“
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja