Kako napisati dobar cover letter?
Cover letter je u osnovi popratni dokument koji se šalje uz životopis, ali je ustvari uvod u čitanje životopisa. O životopisu i cover letteru ovisi da li će vas pozvati na razgovor za posao.
Cover letter bi trebao biti profesionalno napisan, te prilagođen određenom radnom mjestu za koje se prijavljujete. Nemojte koristiti uvijek jedan te isti cover letter za različite pozicije i poduzeća, možete ga koristiti kao osnovu, ali prilagodite cover letter poduzeću i radnom mjestu za koje šaljete cover letter.
Osnovni dijelovi cover lettera:
– Pozdrav i uvodni dio gdje se navodi za koje radno mjesto se prijavljujete, te kako se vaše obrazovanje, vještine i radno iskustvo u to uklapaju.
– Glavni dio u kojem ćete istaknuti po čemu odgovarate za radno mjesto za koje se prijavljujete. Naglasite ono što smatrate bitnim, vještine, certifikate ako imate, jezike koje govorite.
– Završni dio, sumirano ono što želite reći s navedenim kontakt podatcima.
Baš kao i životopis i cover letter treba prilagoditi traženom u natječaju za određeno radno mjesto. Također, u cover letteru prilagodite se i poduzeću u koje se prijavljujete te naglasite ono što je za to radno mjesto i poduzeće bitno.
Vodite računa o pravopisu. Ako niste sigurni neka vam netko provjeri cover letter, ali i životopis. Ako imate gramatičke greške, bez obzira na ostale podatke, ostavit ćete loš dojam.
Izbjegavajte previše korištenje “ja” riječi, te komplicirane riječi i fraze koje konačnici nisu ništa rekle. Budite sažeti i koncentrirani.
Vezano: