11. prosinca 2024.

COVER

cover.hr – sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Domaći dečki brinu o muškoj ljepoti, ali i samopouzdanju

Domaći dečki brinu o našoj ljepoti, ali i samopouzdanju

Domaći dečki brinu o muškoj ljepoti, ali i samopouzdanju

 

Žene muči loša kosa, a muškarcima zbog brade nedostaje samopouzdanje! Domaći dečki odlučili usrećiti sve one koje muče ovi problemi

Marsell Matheo Khouri ima 26 godina, a Viktor Marčetić 25. Prijatelji su to koji se druže od srednje škole, odrastali su zajedno u istom zagrebačkom kvartu, postali najbolji prijatelji, vjenčani kumovi, a sada i poslovni partneri koji su odlučili poboljšati kvalitetu života brojnim građanima Hrvatske.

Dečki su se bacili u proizvodnju vrhunskih šampona za kosu te seruma za mušku bradu, ali ne bilo kakvih već onih od kojeg će vam rasti kosa, ali i brada. U kozmetičku industriju ušli su sasvim slučajno, ne misle da je proizvodnja kozmetike rezervirana za žene, a svoju mladost smatraju prednošću. Cilj im je samo jedan – da ljudi napokon prestanu imati problem s lošom kosom, a da muškarci s rijetkim bradama napokon dobiju više razloga za samopouzdanje.

Muškarcima opada kosa, žene imaju problem s kvalitetom kose

„Prema američkom istraživanju International Society of Hair Restoration Surgery jedna od pet osoba ima problema sa ispadanjem kose, a čak je svaka treća osoba nezadovoljna s njezinom kvalitetom. Zanimljivo je što muškarci pate od ispadanja kose u većem postotku nego žene, ali žene imaju većih poteškoća sa kvalitetom kose. Nakon tridesete godine ti problemi se osjetno ubrzavaju. Puno smo istraživali cijelu priču i na kraju se pokazalo da sastojak baicapil pokazuje odlične rezultate. Na ispitanicima u dobi od 18-60 godina, tijekom 180 dana, došli smo do rezultata da kosa postaje gušća za čak 59.3%, a manje ispada čak 60.6%. Uspjeli smo produžiti fazu rasta dlake za 68.6%, a korijen dlake postao je jači i deblji. Zapravo laički rečeno – od naše MAVI kozmetike kosa postaje gušća, manje ispada i dlake rastu brže“, objašnjava Marsell Matheo Khouri koji je inače direktor jedne poliklinike u Vrbovcu.

Ipak, iako njihov šampon za kosu bilježi sjajne rezultate, zapravo je sve krenulo s losionom za bradu. Brada je danas glavni ukras muškog lica, mnogi žele imati lijepo oblikovanu bradu, otvaraju se brojne brijačnice, poznati glumci i glazbenici nose je kao svoj zaštitni znak… Ali ipak, postoje muškarci kojima brada zadaje muke.

Domaći dečki brinu o našoj ljepoti, ali i samopouzdanju

Brada muškarcima daje samopouzdanje

„Postoje istraživanja koja govore da se 75% muškaraca ima više samopouzdanja kada nisu obrijani. Tako je krenulo s proizvodnjom MAVI seruma i vrlo smo brzo shvatili da muškarci s manje gustom bradom taj problem mogu umanjiti. Kod većine korisnika prvo što je vidljivo jest pojava novih mladih dlačica. To su prozirne dlačice kojima treba neko vrijeme da ojačaju i postanu zrele poput ostatka brade. Postoje i slučajevi gdje je rezultat vidljiv jako brzo. Muškarac dobije nove dlačice, ali i postojeće postaju deblje i gušće“, govori nam Viktor Marčetić, koji je uz ovaj posao i apsolvent pravnog fakulteta u Osijeku.

Dečki su na ovu ideju došli tijekom Matheovog studiranja u Beogradu. Naime u to je vrijeme radio za tvrtku koja se bavila proizvodima za bradu pa se tako bolje upoznao s ovim problemom. U međuvremenu su shvatili da je interes žena golem, pa su ipak odlučili da se neće orijentirati samo na mušku kozmetiku.

„Što se tiče formulacije uvijek smo imali viziju kako želimo da izgleda MAVI kozmetika. Prirodno, bez parabena i sulfata, bez štetnih sastojaka i maksimalno kvalitetno. Sa stručnim znanjima i izradom pomogla nam je jedna poznata hrvatska farmaceutkinja koja je radila i u inozemstvu. Surađivali smo s laboratorijima i punionicama u Zagrebu, Varaždinu i Zadru. Što se tiče dizajna i ambalaže taj dio smo odradili sami. Sretni smo što naš proizvod podjednako kupuju i žene i muškarci“, objašnjava Matheo koji je s prijateljem u ovu priču ušao baš neposredno prije korona krize.

Domaći dečki brinu o našoj ljepoti, ali i samopouzdanju

Kosa neće narasti preko noći, treba strpljenja

Ipak, ništa ih nije zaustavilo u naumu da krenu pomagati ljudima u rješavanju njihovog problema, kao i nedostatku kvalitetnih proizvoda.

„Reakcije ljudi jako su pozitivne. Korisnici koji su proizvod koristili dva ili više mjeseci šalju nam slike odnosno rezultate nakon korištenja proizvoda. Loša reakcija može doći samo od onih koji misle da će im nakon dva pranja narasti nova kosa. Naša istraživanja trajala su 180 dana, a tek nakon 100 dana možemo biti sigurni u promjenu. Što se tiče brade nudimo i garanciju da ako u 100 dana nema nikakvih promjena – vraćamo novac, a više o tome stoji i na našoj web stranici“, govori jedan od tvoraca MAVI kozmetike, Viktor Marčetić.

Ova dvojica Zagrepčana zaplivali su kozmetičkim vodama i vjeruju da kada imaš dobar plan i pozitivne misle, da ti ništa ne može pomrsiti niti globalna kriza. Svoj su brend nazvali MAVI, po prvim slovima svojih imena i presretni su zbog brojnih pozitivnih reakcija s kojima se svakodnevno susreću.

FOTO: Carlo Kovačec

Ova web stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Također dijelimo kolačiće trećih strana poput oglašivačkih kuća, partnera za praćenje i analitiku posjećenosti, te društvenih medija. Nastavkom korištenja sučelja slažete se s tim. Više

Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Te tvrtke mogu koristiti podatke (koji ne uključuju Vaše ime, adresu, adresu e-pošte ili telefonski broj) o Vašim posjetima ovoj i drugim web lokacijama kako bi ponudili oglase o proizvodima i uslugama koje Vas zanimaju. Ako želite dodatne informacije o tom postupku te želite saznati što učiniti kako te informacije ne bi bile dostupne takvim tvrtkama, kliknite na Network Advertising Initiative i Google.hr/privacy.html. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže

Zatvori