Reebok predstavlja nove, reciklirane Classic Leather Legacy tenisice
U sklopu nove kampanje „Write your legacy“ vodeći globalni fitness brend lansira tenisice izrađene od recikliranih materijala za čiji su izgled zaslužni kreativci iz cijelog svijeta
Zagreb, 4. veljače 2021. – Vodeći globalni fitness brend Reebok lansirao je nastavak kampanje „Write your legacy“ i u sklopu nje predstavio i novi model tenisica Classic Leather Legacy izrađene od 30 posto recikliranog materijala. Reebokov model Classic Leather Legacy inspiriran je legendarnim modelima Aztec i Classic Leather, ali prilagođen modernoj današnjici, a ove sezone je nadograđen recikliranim materijalima. Ukratko: inspiriran prošlošću, stvoren za budućnost.
Briga o okolišu i održiv način poslovanja danas su ugrađeni u poslovne strategije gotovo svake moderne kompanije, a Reebok ovom kampanjom želi potaknuti odgovornost u zajednici te dati svoj doprinos podizanju svijesti o ovoj izuzetno važnoj temi.
U stvaranje novog modela tenisice i osmišljavanje nove kampanje uključili su kreativce iz cijelog svijeta. Classic Leather Legacy tenisice izrađene su imajući na umu održivu budućnost, a dizajnirane da slave zajednicu, pozitivne promjene i različite osobnosti koje oblikuju vlastito naslijeđe. Reebokovi partneri u ovoj kampanji tzv. ‘Classics Collaborators’ bili su različiti društveno angažirani pokreti: The Kickback iz SAD-a, RAHH iz Velike Britanije i Youngmin Kang iz Južne Koreje. Radi se o pokretima koji u svojim lokalnim zajednicama djeluju različito, ali imaju istu filozofiju: ‘ne možemo promijeniti sadašnjost, ali možemo utjecati na ono što slijedi’.
The Kickback osnažuje mlade u sjevernoameričkim zajednicama pretvarajući sport, umjetnost i duh zajednice u projekte koji poboljšavaju mentalno i fizičko zdravlje djece. Nadaju se da će njihova ostavština slomiti niz barijera koje imaju djeca iz zajednica koje su u društvu u određenom nepovoljnom položaju. RAAH je, pak, osnovan kao lokalni pokret s globalnom vizijom: postići da se čuje glas mladih, ali i priče izbjeglica i žrtava trgovine ljudima. Youngmin Kang, pak, želi razbiti postojeću stigmu oko otpada i recikliranja u Južnoj Koreji koristeći otpadne materijale za stvaranje lijepih, jedinstvenih umjetničkih djela. Svima njima je bolji svijet za buduće naraštaje najvažniji cilj. Upravo je to poruka koju Reebok želi poslati u svojoj kampanji ‘Write your legacy’: ostavite trag, poduzmite nešto za bolju budućnost, ostavite ovaj planet u naslijeđe i nekim budućim generacijama.
—
O Reeboku
Reebok International Ltd., sa sjedištem u Bostonu, MA, SAD, vodeći je svjetski dizajner, prodavač i distributer obuće, odjeće i opreme za fitness i lifestyle. Reebok, Amerikom inspiriran svjetski brend, pionir je u industriji sportskih proizvoda s bogatim i poznatim fitness naslijeđem. Reebok razvija proizvode, tehnologije i programe koji omogućuju kretanje i predan je praćenju ljudi na njihovom putu kako bi ispunili svoj puni potencijal. Reebok se povezuje s fitness potrošačima, gdje god oni bili, ali ipak odluče ostati u kondiciji – bilo da se radi o funkcionalnom treningu, trčanju, borilačkom treningu, hodanju, plesu, jogi ili aerobiku. Reebok Classics koristi sportsko naslijeđe brenda i predstavlja korijene marke na tržištu sportskog načina života.
VEZANO
Službeno predstavljena nova pjevačica Magazina
Uspjeh kao inspiracija: Konferencija posvećena poduzetničkom rastu i slavljenju postignuća
40 posto Hrvata odgađa u svojim domovima zamjenu starih stvari novima