Zagrebačka pivovara donosi prvi hard seltzer u Hrvatsku ovog proljeća
• Molson Coors Beverage Company prva je kompanija koja će lansirati novu kategoriju alkoholnih pića – hard seltzer, u većini zemalja Srednje i Istočne Europe
• Hard seltzeri su osvježavajuće alkoholno piće s prirodnim okusima
• Ova kategorija pića oduševila je potrošače diljem SAD-a, a uskoro će se naći na policama naših trgovina
• Zagrebačka pivovara lansirat će prvi hard seltzer u Hrvatskoj
Molson Coors Beverage Company uskoro postaje prva kompanija koja će lansirati novo alkoholno piće – hard seltzer, diljem tržišta Srednje i Istočne Europe učvršćujući time svoju lidersku poziciju na tržištu. U Hrvatskoj će hard seltzer obogatiti portfelj proizvoda Zagrebačke pivovare. Ovaj potez podrazumijeva širenje jedne od najvećih pivarskih kompanija na svijetu u kategoriju drugih alkoholnih pića u Srednjoj i Istočnoj Europi. Riječ je o novom alkoholnom piću koje je u kratkom roku postalo brzorastući hit u SAD-u i diljem svijeta.
Hard seltzeri se sastoje od gazirane vode s okusom i alkoholom, čiji je udio između 4 i 6 posto. Također, hard seltzeri su najčešće bez glutena i veganski, a zbog osvježavajućeg okusa i ovih karakteristika postali su jedno od omiljenih alkoholnih pića diljem svijeta.
“Ambicija naše kompanije je – kao što smo istaknuli prošle godine, tržištu ponuditi više od piva, istražujući nova područja i segmente, nudeći alternative našim potrošačima širom svijeta. Naša istraživanja i rezultati velikih tržišta kao što je SAD pokazuju nam veliki potencijal hard seltzera. Zbog toga smo odlučili da ćemo punoljetnim potrošačima iz zemalja Srednje i Istočne Europe uskoro ponuditi alkoholno piće koje rapidnom brzinom osvaja svijet”, istaknuo je Sergey Yeskov, generalni direktor MCBC za Srednju i Istočnu Europu.
Hard seltzeri na tržištu SAD-a pokazuju kontinuirani troznamenkasti rast, dok su se u Europi tek počeli pojavljivati prvi brendovi. Zemlje Srednje i Istočne Europe sve brže prihvaćaju globalne potrošačke trendove, zbog čega će se nova kategorija osvježavajućeg, drugačijeg alkoholnog pića svidjeti potrošačima i u ovom dijelu svijeta, nakon snažne ekspanzije na brojnim drugim područjima.
“Trendovi idu u prilog lansiranju ovakvog tipa alkoholnog pića. Hrvati su sve više svjesniji globalnih trendova, tražeći različite prigode za odgovorno uživanje u konzumaciji alkoholnih pića u društvu – online i offline. Zbog toga vjerujemo da će hard seltzeri postati sve popularniji u budućnosti i kod nas, baš kao i na drugim tržištima diljem svijeta”, dodaje Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare.
Novi hard seltzer iz Molson Coorsa koji će ovog proljeća biti lansiran u zemljama Srednje i Istočne Europe dolazi u različitim okusima kako bi zadovoljio razne ukuse potrošača i prigode za odgovorno uživanje.
VEZANO
Uspjeh kao inspiracija: Konferencija posvećena poduzetničkom rastu i slavljenju postignuća
40 posto Hrvata odgađa u svojim domovima zamjenu starih stvari novima
U vukovarskom Podunavlju pošumljeno 10.000 m2