2. studenoga 2024.

COVER

cover.hr – sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Zagrebačka pivovara donosi prvi hard seltzer u Hrvatsku ovog proljeća

Zagrebačka pivovara donosi prvi hard seltzer u Hrvatsku ovog proljeća

Zagrebačka pivovara donosi prvi hard seltzer u Hrvatsku ovog proljeća

• Molson Coors Beverage Company prva je kompanija koja će lansirati novu kategoriju alkoholnih pića – hard seltzer, u većini zemalja Srednje i Istočne Europe
• Hard seltzeri su osvježavajuće alkoholno piće s prirodnim okusima
• Ova kategorija pića oduševila je potrošače diljem SAD-a, a uskoro će se naći na policama naših trgovina
• Zagrebačka pivovara lansirat će prvi hard seltzer u Hrvatskoj

Molson Coors Beverage Company uskoro postaje prva kompanija koja će lansirati novo alkoholno piće – hard seltzer, diljem tržišta Srednje i Istočne Europe učvršćujući time svoju lidersku poziciju na tržištu. U Hrvatskoj će hard seltzer obogatiti portfelj proizvoda Zagrebačke pivovare. Ovaj potez podrazumijeva širenje jedne od najvećih pivarskih kompanija na svijetu u kategoriju drugih alkoholnih pića u Srednjoj i Istočnoj Europi. Riječ je o novom alkoholnom piću koje je u kratkom roku postalo brzorastući hit u SAD-u i diljem svijeta.

Hard seltzeri se sastoje od gazirane vode s okusom i alkoholom, čiji je udio između 4 i 6 posto. Također, hard seltzeri su najčešće bez glutena i veganski, a zbog osvježavajućeg okusa i ovih karakteristika postali su jedno od omiljenih alkoholnih pića diljem svijeta.

“Ambicija naše kompanije je – kao što smo istaknuli prošle godine, tržištu ponuditi više od piva, istražujući nova područja i segmente, nudeći alternative našim potrošačima širom svijeta. Naša istraživanja i rezultati velikih tržišta kao što je SAD pokazuju nam veliki potencijal hard seltzera. Zbog toga smo odlučili da ćemo punoljetnim potrošačima iz zemalja Srednje i Istočne Europe uskoro ponuditi alkoholno piće koje rapidnom brzinom osvaja svijet”, istaknuo je Sergey Yeskov, generalni direktor MCBC za Srednju i Istočnu Europu.

Hard seltzeri na tržištu SAD-a pokazuju kontinuirani troznamenkasti rast, dok su se u Europi tek počeli pojavljivati prvi brendovi. Zemlje Srednje i Istočne Europe sve brže prihvaćaju globalne potrošačke trendove, zbog čega će se nova kategorija osvježavajućeg, drugačijeg alkoholnog pića svidjeti potrošačima i u ovom dijelu svijeta, nakon snažne ekspanzije na brojnim drugim područjima.

“Trendovi idu u prilog lansiranju ovakvog tipa alkoholnog pića. Hrvati su sve više svjesniji globalnih trendova, tražeći različite prigode za odgovorno uživanje u konzumaciji alkoholnih pića u društvu – online i offline. Zbog toga vjerujemo da će hard seltzeri postati sve popularniji u budućnosti i kod nas, baš kao i na drugim tržištima diljem svijeta”, dodaje Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare.

Novi hard seltzer iz Molson Coorsa koji će ovog proljeća biti lansiran u zemljama Srednje i Istočne Europe dolazi u različitim okusima kako bi zadovoljio razne ukuse potrošača i prigode za odgovorno uživanje.

Ova web stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Također dijelimo kolačiće trećih strana poput oglašivačkih kuća, partnera za praćenje i analitiku posjećenosti, te društvenih medija. Nastavkom korištenja sučelja slažete se s tim. Više

Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Te tvrtke mogu koristiti podatke (koji ne uključuju Vaše ime, adresu, adresu e-pošte ili telefonski broj) o Vašim posjetima ovoj i drugim web lokacijama kako bi ponudili oglase o proizvodima i uslugama koje Vas zanimaju. Ako želite dodatne informacije o tom postupku te želite saznati što učiniti kako te informacije ne bi bile dostupne takvim tvrtkama, kliknite na Network Advertising Initiative i Google.hr/privacy.html. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže

Zatvori

 

Grupa Cover Magazin:

covermagazin.com | cover.hr | covermstyle.hr | mstil.com | tehton.com |

Dream Dictionary | Traumdeutung | COVER magazin | COVER |

 

UVJETI KORIŠTENJA | PRAVILA O PRIVATNOSTI | IMPRESSUM | KONTAKT | ARHIVA | ČITANOST