Neostar Lab – spoj fizičkog i digitalnog prostora
Neostar Lab poslovni je prostor Neostara, platforme za kupovinu, prodaju i održavanje rabljenih automobila u kojem se spaja fizički i digitalni prostor. Već pri samom prilasku Neostarovom prostoru dobiva se osjećaj prostranosti. Nekad salon rabljenih vozila, danas top of the line startup prostor koji se proteže se na 620 metara kvadratnih i odražava tehnološku naprednost i transparentnost koju Neostar nameće u procesu prodaje i kupnje automobila preko njihove platforme.
U prilog tome govori i sam prostor koji je podijeljen u zone za grupni i individualni rad te odmor i opuštanje. Posebno je interesantna zona za opuštanje koja ima pregršt konzola i video igara povezanih naravno s automobilima, a kako bi se naglasio održivi faktor tu je pod od reciklirane gume i zid od mahovine gdje zaposlenici mogu iskoristiti priliku da predahnu od posla.
Dimitrije Trbović CEO Neostara opisao je kako je cilj prostora zaposlenicima osigurati ugodno, ali i produktivno radno mjesto: „Cilj nam je obaviti posao, a ne mjeriti svaku milisekundu provedenu za radnim stolom, zato u sklopu ureda imamo prostor za opuštanje, kako bi se zaposlenici mogli odmoriti i svježi vratiti na posao. Prostor je zamišljen kao prostor u kojem ugodno možete provesti 24 sata. Zona za rad opremljena je i uređena u najmodernijem uredskom stilu kako bi potaknula kreativnost i inovativnost zaposlenika, ali i različite oblike i ugođaje rada.“
Konceptualni projekt
Ovaj konceptualno jedinstveni projekt rezultat je suradnje Neostara s Brigadom, kreativnim studijem koji je osmislio koncept koji reflektira vrijednosti poslovanja klijenta. Ideja transparentnosti vidljiva je u ovom prostoru gdje su pregrade u vidu staklenih zidova koji dopuštaju sagledavanje uredskih prostora čak i izvan same zgrade.
Interijerom vladaju bijela i siva boja, koje stvaraju neupadljivu pozadinu, dok su Neostar bojom naglašene ključne zone u prostoru. Namještaj živih, komplementarnih boja prostoru daje poseban šarm, jer je svaka stolica, fotelja ili Fatboy vreća različite boje. Prostor je omeđen staklom i čelikom, a unutarnje Bolon podne obloge od pletenog vinila, zid od mahovine te neonski natpis dodaju posebno zanimljive teksture. Pod napravljen od reciklirane gume odražava predanost Neostara održivim rješenjima.
Mjesto susreta digitalnog i fizičkog prostora
Aludirajući na vozila koja korisnici prodaju putem digitalne platforme, automobili se nalaze u samom prostoru kao instalacija. Zaposlenici koji razvijaju i održavaju platformu za digitalnu prodaju rabljenih automobila, nalaze se u prostoru kojim dominiraju upravo automobili, koji služe kao svojevrstan podsjetnik na fizički proizvod kojim se sve više trguje u digitalnoj domeni. Automobili koji se na platformi mogu pregledavati u 360 stupnjeva također se u fizičkom prostoru mogu pregledavati na tabletima ili na velikom središnjem ekranu, ali prostor je i prezentacijski prostor u kojem je moguće prikazati sve module Neostar.com.
Damjan Geber CEO Brigade i dizajner koji potpisuje ovaj projekt naglašava kako je u suvremenom dizajnu interijera, a posebno poslovnih prostora postalo gotovo obvezno voditi računa o fleksibilnosti, održivosti i kvaliteti radnog okruženja. Tipologije radnog okruženja se mijenjaju brže nego ikad u povijesti te se sve više prilagođavaju navikama i potrebama zaposlenika, a ne obrnuto. Neostar Lab najbolje pokazuje kako se fleksibilan prostor može prilagoditi svim izazovima vremena i različitim potrebama svih članova tima.
VEZANO
Dani Hrvatskog filma od 17. listopada u kinu Edison u Karlovcu
Game Changer 3.0 konferencija u Zagrebu bila je tehnološki spektakl
Mladi hrvatski kipar Teo Herceg izlaže u prestižnom Europskom muzeju moderne umjetnosti (MEAM) u Barceloni