Adidas i Muzej prekinutih veza zajedno u projektu ‘Breakup with bad energy’
Sportski i lifestyle brend adidas i popularni zagrebački Muzej prekinutih veza ujedinili su snage u projektu ‘Breakup with bad energy’ u kojem pozivaju Hrvatice i Hrvate na prekid s lošom energijom i lošim navikama. Naime, u sklopu projekta je lansirana i web stranica na kojoj svatko može javno obznaniti svoju odluku za promjenom, svoj prekid s lošom navikom. U svega nekoliko sati nakon lansiranja na web su pristigle brojne odluke: prekid s negativnim mislima i negativnim ljudima, prekid s lijenošću, sa strahovima…
Protekla godina je bila puna neizvjesnosti. Brojni nemili događaji su izazvali manjak motivacije i gubitak energije, ali s dolaskom proljeća trebamo nove ciljeve, nove izazove, novu, pozitivnu energiju. Zato je adidas prilikom predstavljanja novog modela ultimativne tenisice za trčanje ULTRABOOST 21 razmišljao upravo o povratku energije. Slavni sportski brend je oduvijek vjerovao da kroz sport ima moć transformirati živote ljudi, a upravo ULTRABOOST 21 utjelovljuje mogućnost da ljudima osigura dodatnu energiju za pokretanje pozitivnih promjena u životu. U vrijeme dok su gradovi širom svijeta teško pogođeni pandemijom koronavirusa, upravo je trčanje konstanta koja gradove i zajednice održava u pokretu.
U projekt su se uključili i neki poznati trkači među kojima su Ana Radišić i Fran Lauš, cijeli adidas Runners Zagreb tim i mnogi drugi.
Najbolje prijave na natječaj adidasa i Muzeja prekinutih veza osvojit će poklon bonove u adidas trgovinama u vrijednosti od 1000 kuna i bit će izloženi u Muzeju. Osim toga, u adidas trgovinama u Arena Centru i Ilici 21 u Zagrebu, Splitu, City Galleria u Zadru, Makarskoj, Varaždinu, Osijeku, i Šibeniku uz kupnju UB21 modela tenisica i još jednog trkačkog artikla adidas poklanja powerbank, a u zagrebačkim trgovinama u Ilici i Arena centru i ulaznice za Muzej prekinutih veza. Natječaj traje do 15. ožujka.
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja