12. rujna 2024.

COVER

cover.hr – sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Hrvatski brand VENA candy predstavljen na New York Fashion Weeku

NEW YORK, NEW YORK – FEBRUARY 13: A model walks the runway wearing Tattva / Truth designs with Vena Candy bags and Harry Lou shoes during the Flying Solo show on February 13, 2021 in New York City. (Photo by Ilya S. Savenok/Getty Images for Flying Solo)

‘Ovakve prilike mi pokazuju da i mali brendovi imaju mogućnost igrati ulogu u svijetu mode i to me neopisivo veseli.’ govori nam Vjerana Stipetić, koja stoji iza branda VENA candy.

Na listi hrvatskih dizajnera torbica nedavno se našlo novo lice, mlada kreatorica Vjerana Stipetić. S adresom u Nizozemskoj, a korijenima u Hrvatskoj dizajnerica je osmislila, a potom ručno izradila svoju vlastitu kolekciju torbica i modnih dodataka. Brendirane pod razigranim imenom VENA candy koje prati eklektičnost i snažni kolorizam u njenom izričaju, stvorile su i definirale prepoznatljivi potpis u estetici kolekcije.

Da je ‘pogodila’ s izričajem dokazuje činjenica kako je ubrzo nakon lansiranja kolekcije prepoznata i pozvana da izlaže na jednom od najvećih svjetskih modnih sajmova – New York Fashion Weeku. Na pitanje kako je došlo do suradnje s NYFW, Vjerana nam odgovara:

‘U 12. mjesecu prošle godine počela sam s prodajom u jednom multibrand store-u u New Yorku, koji službeno sudjeluje s vlastitom modnom revijom kao dio NYFW-a. Određeni dizajneri koji sudjeluju prodajom u trgovini bili su izabrani pod konceptom “The Ones To Watch” i pozvani da sudjeluju u reviji. Ja sam bila među njima.’

Pitali smo ju kako je bilo izlagati na jednom od najvećih i najpoznatijih modnih sajmova.

‘S obzirom na to da modom još uvijek pretežito dominiraju velike modne kuće, bilo je neopisivo osvježenje vidjeti toliko talenta na jednom mjestu, a sve to od malih, neovisnih brendova kao što je i VENA candy. Svi dizajneri koji su sudjelovali u reviji, bili su “spojeni” s drugim dizajnerima u lijepu modnu cjelinu i to je stvorilo jednu divnu simbiozu.’ odgovara.

Kakvi su planovi za dalje?

‘Sljedeći veliki korak jest sudjelovanje brenda na Miami Swim and Resort Weeku ovo ljeto. Radi se o jednom od većih događaja u USA, a fokus će kao što i ime samo kaže biti na ljetnoj odjeći i pripadajućim modnim dodacima. Nakon uspješne suradnje na NYFW, ovo mi je bio sljedeći poziv i zapravo odličan korak za dodatnu prepoznatljivost branda na inozemnom tržištu.’ govori nam Vjerana.

Kvaliteta finalnog proizvoda ne iznenađuje s obzirom na to da je Vjerana svoje znanje i iskustvo u izradi torbica usavršila u jednoj od cijenjenih talijanskih modnih škola – Arsutoria School u Milanu.

‘Dosadašnji modeli izrađeni su od visoko kvalitetne eko kože od dobavljača iz Italije i Njemačke, ali u planu su i kolekcije od prave kože. Za svaku kolekciju individualno biram koja vrsta materijala je najprikladnija. Također, prije svake kolekcije izrađujem prototip koji sama nosim određeno vrijeme, kako bih se uvjerila da sam izabrala najbolji mogući materijal, ali i oblik modela. S obzirom na to da perlice šijem ručno na svaku torbicu, za jednostavnije modele mi treba najmanje 5 dana rada, a za malo veće ili kompleksnije modele i do 2 tjedna ili više.’

Razigranost, veselje, zabava i boje ključne su riječi koje se vežu uz brand.

‘Velika mi je želja pozvati publiku da mi se pridruži u mom svijetu mašte i zabave. Moda može biti razigrana i zabavna prilika za izražavanje. Vrlo često detalji poput modnih dodataka tu igraju posebnu ulogu.
Možda zvuči kao kliše ali život je prekratak da čekamo ‘posebne prigode’ za ‘posebne’ modne trenutke. Trebamo nositi ono što nas veseli, bez obzira na dan u tjednu i godini.’ govori nam Vjerana.

Ova web stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Također dijelimo kolačiće trećih strana poput oglašivačkih kuća, partnera za praćenje i analitiku posjećenosti, te društvenih medija. Nastavkom korištenja sučelja slažete se s tim. Više

Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Te tvrtke mogu koristiti podatke (koji ne uključuju Vaše ime, adresu, adresu e-pošte ili telefonski broj) o Vašim posjetima ovoj i drugim web lokacijama kako bi ponudili oglase o proizvodima i uslugama koje Vas zanimaju. Ako želite dodatne informacije o tom postupku te želite saznati što učiniti kako te informacije ne bi bile dostupne takvim tvrtkama, kliknite na Network Advertising Initiative i Google.hr/privacy.html. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže

Zatvori

 

Grupa Cover Magazin:

covermagazin.com | cover.hr | covermstyle.hr | mstil.com | tehton.com |

Dream Dictionary | Traumdeutung | COVER magazin | COVER |

 

UVJETI KORIŠTENJA | PRAVILA O PRIVATNOSTI | IMPRESSUM | KONTAKT | ARHIVA | ČITANOST