12. rujna 2024.

COVER

cover.hr – sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Predstavljeno piće koje je već postalo hit ljeta

Predstavljen hard seltzer Zagrebačke pivovare koji je već postao hit ljeta

Na poznatom Lateral Rooftopu i službeno je predstavljen WAI Moment – prvi hard seltzer Zagrebačke pivovare koji je u samo nekoliko tjedana postao omiljeno piće u Hrvatskoj. Na partyju su povodom predstavljanja WAI Momenta uživale brojne poznate osobe – Ljupka Gojić Mikić, Saša Lozar, Ida Prester, Nana Nadarević, Anita Dujić i Dora Predojević.

WAI Moment je novo osvježavajuće piće koje dolazi u tri različita okusa – limeta i menta, tropsko voće i bobičasto voće. Ovaj premium hard seltzer s udjelom alkohola od četiri posto sadrži prirodne arome i dolazi bez umjetnih boja i konzervansa, a istodobno je veganski i bez glutena. WAI Moment kao bazu koristi voćno vino (fermentiranu jabučnu bazu), gaziranu vodu i prirodne arome te sadrži manje od 99 kalorija po limenci. Upravo je zato vrlo brzo postalo omiljeno piće mnogih trendsetera.

„WAI Moment je piće koje prati trendove, vegansko je i bez glutena. Ne sumnjam da će ga svi zavoljeti u vrlo kratkom roku. Okusi su odlični, piće je osvježavajuće, idealno za ljetne vrućine“, rekla je poznata poduzetnica Ljupka Gojić Mikić.
Radijski voditelj i pjevač Saša Lozar također je ostao oduševljen WAI Momentom te dodao: “Prvi puta sam probao hard seltzer i mogu reći da je ovo fantazija. Balans arome i slatkoće je super, piće traži puno leda, mente iz vrta ili tegle. Ovo je idealno osvježavajuće piće za nadolazeće mjesece”.
Kako uživati u WAI Momentu?

Novo piće Zagrebačke pivovare idealno je za konzumaciju rashlađeno na 3 °C, preporuča se serviranje s ledom i dehidriranim voćem te mentom, a kako ga idealno poslužiti uzvanicima je pokazao poznati hrvatski miksolog Marin Nekić. “WAI Moment je piće koje ima sve što mu je potrebno da postane pravi ljetni hit. Lagan je, osvježavajuć. Pokazali smo kako se uz malo dodataka kao što su menta i dehidrirano voće može spremiti idealno ljetno piće”, zaključio je Nekić.

Gostima su se nakratko obratili i predstavnici tima zaslužnog za ovaj genijalan trend koji je stigao u Hrvatsku – direktorica marketinga Ana Štebih Pinjuh i senior manager za premium brandove Ivo Radman.

Inače, hard seltzeri bilježe snažan rast na brojnim tržištima u svijetu. Zagrebačka pivovara dio je Molson Coorsa, jednog od najvećih proizvođača pića na svijetu koji je svojim hard seltzerima oduševio potrošače diljem svijeta.

Ova web stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Također dijelimo kolačiće trećih strana poput oglašivačkih kuća, partnera za praćenje i analitiku posjećenosti, te društvenih medija. Nastavkom korištenja sučelja slažete se s tim. Više

Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Te tvrtke mogu koristiti podatke (koji ne uključuju Vaše ime, adresu, adresu e-pošte ili telefonski broj) o Vašim posjetima ovoj i drugim web lokacijama kako bi ponudili oglase o proizvodima i uslugama koje Vas zanimaju. Ako želite dodatne informacije o tom postupku te želite saznati što učiniti kako te informacije ne bi bile dostupne takvim tvrtkama, kliknite na Network Advertising Initiative i Google.hr/privacy.html. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže

Zatvori

 

Grupa Cover Magazin:

covermagazin.com | cover.hr | covermstyle.hr | mstil.com | tehton.com |

Dream Dictionary | Traumdeutung | COVER magazin | COVER |

 

UVJETI KORIŠTENJA | PRAVILA O PRIVATNOSTI | IMPRESSUM | KONTAKT | ARHIVA | ČITANOST