NA 25. ROĐENDAN I PRVI DAN WIMBLEDONA, TENISAČICA DONNA VEKIĆ POKREĆE SVOJ VELIKI NOVI PROJEKT – DNNA, LUKSUZNE PREMIUM MIRISE ZA INTERIJER
„Moj je život sazdan od uspona i padova, ali uspijevam ih prevladati i iz svake bitke izaći jača. Jednostavno sam takva!
Ove su svijeće moj način nošenja s izazovima izvan terena, one su zaslužne za moje dragocjene trenutke opuštanja. Jer sutra me iznova očekuju novi izazovi.
Moje ime je Donna, ali definitivno nisam primadona.“ – Donna Vekić
DNNA je novi brand mirisa za interijer namijenjen globalnom tržištu. Spajajući stoljetnu tradiciju Murano stakla, mirisnih kreacija iz centra parfumerije u svijetu – Grasse, Francuska i pčelinjeg voska iz Parka prirode Kopački rit, DNNA je kreirala vrhunska tenisačica Donna Vekić.
DNNA ima za cilj razvijati se i obogatiti segment interijera sa svojim proizvodima, a kao prvu liniju odabrani su mirisi za interijer, koji su Donnina velika strast izvan terena.
Neki kažu da je moguće osjetiti miris pobjede ili poraza. Donna kaže kako u sjećanje može dozvati miris gotovo svih svojih uspomena, posebno onih koje ju podsjećaju na putovanja i igranje tenisa.
To je život – kombinacija raznih izazovnih i opuštajućih trenutaka. Svi teški trenuci podsjećaju nas da imamo nešto za što se vrijedi boriti te nas uče da više cijenimo trenutke uživanja. I to je ono što DNNA želi podijeliti s nama – suze, krv, trud, isprepleten nježnošću, luksuzom i brigom o sebi.
DNNA i Donna najveću pažnju posvećuju kvaliteti mirisa. Proizvodi sadrže formule mirisa osmišljene u poznatom parfemskom centru Grasse u Francuskoj, a dizajnirao ih je parfumer Arnaud Fourré. Svaki od 5 mirisa sastoji se od kontrastnih i karakternih nota koje savršeno upotpunjuju jedna drugu. U prvoj DNNA kolekciji moći ćete birati između Mango&Vanilla, Champagne&Strawberry, Amber&CBD, Wild mint&Mimosa ili Bergaomt&Patchouli.
Velika važnost pridodana je i sastavu proizvoda, svijeće su izrađene od 100 % prirodnog voska napravljenog uz pomoć pčela iz Parka prirode Kopački Rit u Hrvatskoj, a odašilju negativne ione kako bi pročistile i poboljšale kvalitetu zraka. Osim samog mirisa, vrlo je važan i dizajn. Zato je svaka posuda za svijeće jedinstvena i napravljena od najkvalitetnijeg Murano-stakla: ručno izrađena, puhana, grijana i hlađena te personalizirana, a potpisao ju je Murano majstor Stefano Mattiello. Svi ti detalji čine savršeno pakiranje za mirisne svijeće i štapiće te tvore elegantan dodatak interijeru.
Da se radi o vrhunsko dizajniranom proizvodu svjedoči i inovativna ambalaža u kojoj se nalazi proizvod, koju je dizajnirala svjetski nagrađivana agencija Bruketa&Žinić&Gray.
„Želim da dizajn i mirisi prenose moju poruku podsjećajući nas na krhkost, ali i da potaknu ljude da nikad ne odustaju. Svaki napor zahtijeva opuštanje, svaka ozljeda treba zacijeliti i svaki se stres mora otpustiti – upravo tomu služe moji proizvodi!“ – rekla je Donna Vekić.
Fotografije: Šime Eškinja
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja