Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya za obiteljski ljetni odmor za pamćenje
Jeste li znali da postoji hotel u kojem ćete se osjećati kao da ste u “ananasu na dnu mora” ili u legendarnoj jazbini Nindža kornjača? Jeste li spremni da ga vidite? Kako bi rekao Spužva Bob Skockani – Jesmo kapetane!
Ovog ljeta u Meksiku svoja je vrata otvorio dugo očekivani, all-inclusive hotel Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya s pet zvjezdica, predstavljajući idealnu destinaciju za obitelji s djecom u potrazi za nesvakidašnjim i nezaboravnim ljetovanjem. Razigranost i šarenilo jednog od najpoznatijih TV kanala za djecu susreli su se s besprijekornim gostoprimstvom i udobnošću koje nude Karisma Hotels & Resorts i Grupo Lomas, kreirajući fenomenalni swim-up resort na obali oceana, s ogromnim vodenim parkom, tematskim sobama i apartmanima, vrhunskim restoranima inspiriranim crtanim filmovima i cjelodnevnom zabavom.
„Kao prvi i jedini Nickelodeon resort u Meksiku, Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya djecu i odrasle vodi u svijet mašte te animiranih filmova i emisija uz koje odrastaju ili su odrastali. Dizajn inspiriran omiljenim Nickelodeon likovima, jedan od najvećih vodenih parkova u Meksiku i nebrojene mogućnosti za zabavu ovaj resort čine zbilja jedinstvenim”, izjavio je Mario Mathieu, stariji potpredsjednik za poslovni razvoj, dizajn i izgradnju u Karisma Hotels & Resorts.
Svaki od ukupno 280 apartmana dizajniran je tako da udobno smjesti peteročlanu obitelj i posjeduje spektakularan pogled na Karipsko more i direktan prilaz “infinity” bazenu. Jedinstvenosti smještaja doprinose razigrani elementi i umjetnička djela inspirirana filmovima i serijalima, kao što su Nindža kornjače, Spužva Bob Skockani i Dora istražuje.
Za ultimativno Nickelodeon iskustvo, gostima su na raspolaganju tri posebna apartmana – Big Kahuna, kompletno urađen u stilu 90-ih, budeći nostalgiju onih koji su tih godina odrastali uz Rena i Stimpyja, Chuckieja Finstera i druge legendarne crtane filmove. Zatim je tu i penthaus Lair Suite na krovu hotela, dizajniran kao svojevrsni omaž Nindža kornjačama i njihovoj jazbini, u kojem je svaki detalj pažljivo odabran i uklopljen za autentično iskustvo. Ovaj apartman prostire se na gotovo tristo metara kvadratnih i može primiti sedam gostiju kojima su na raspolaganju privatni batleri i posebno osmišljene aktivnosti i sadržaji, poput večere na plaži, degustacije vina i aromatičnih kupki. Na kraju, tu je i Ananas apartman, inspiriran Bikini dolinom i čuvenom kućom Spužve Boba na dnu mora.
U epicentru resorta nalazi se i Aqua Nick®, jedan od najvećih vodenih parkova u Meksiku, koji se prostire na čak šest hektara, s mnogobrojnim toboganima, bazenima i drugim iznenađenjima. Za goste su pripremljene i brojne aktivnosti u okviru Nickelodeon Place koncepta poput tematskih večeri, zabavi, vođene joge na plaži i kulinarskih tečajeva. Kada je u pitanju hrana, gosti Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya mogu u njoj uživati unutar svojih apartmana ili u šest tematskih restorana, također inspiriranim crtanim filmovima – bilo da su u pitanju burgeri kod Klještića ili autentična pizza, kao zaštitni znak Nindža kornjača.
Karisma Hotels & Resorts jedna je od vodećih hotelskih grupacija na svijetu koja pored Meksika, uspješno posluje u Latinskoj Americi, na Karibima i u Europi. Poslovna strategija ove grupacije potpuno je orijentirana ka gostima i inovativnim konceptima koji je izdvajaju od konkurencije, o čemu svjedoče prvenstveno zadovoljni posjetitelji, ali i brojne nagrade i priznanja, poput prestižnih AAA “Five Diamond Award” i “Four Diamond Award”. Također, Karisma hoteli se redovno nalaze i na najcjenjenijim listama iz područja turizma i ugostiteljstva, poput onih koje objavljuju Conde Nast Traveller, Trip Advisor i magazin Forbes.
Kako bi osigurala holistički pristup sigurnosti i dobrobiti svojih gostiju, grupacija Karisma Hotels & Resorts kreirala je sveobuhvatni program pod nazivom Karisma Peace of Mind™.
Grupo Lomas je vodeća meksička turistička kompanija s tradicijom dugom 40 godina, koja za cilj ima kreiranje nezaboravnih iskustava za posjetitelje iz cijelog sveta. Kompanija trenutno zapošljava više od tri tisuće ljudi u čitavom nizu poslovnih jedinica, uključujući lance hotela u meksičkim Karibima i Donjoj Kaliforniji, turističku agenciju, transportnu kompaniju, avanturistički centar i beach bar. Grupo Lomas glasi za jednog od najpoželjnijih poslodavaca u Meksiku, a nedavno ju je meksički časopis Expansión and Top Companies Consulting uvrstio na listu “Super kompanija za žene u 2021. godini”.
Nickelodeon International je već 41 godinu jedan od omiljenih brendova među djecom i obiteljima širom svijeta. Pored emitiranja televizijskog kanala, kompanija se bavi produkcijom, ali i kreiranjem različitih proizvoda i iskustava. Nickelodeon je dostupan u više od 400 milijuna kućanstava u 170 zemalja svijeta, putem više od 100 lokalnih TV kanala.
VEZANO
Uspjeh kao inspiracija: Konferencija posvećena poduzetničkom rastu i slavljenju postignuća
40 posto Hrvata odgađa u svojim domovima zamjenu starih stvari novima
U vukovarskom Podunavlju pošumljeno 10.000 m2