Zagrebački ugostitelji dobivaju krovnu digitalnu platformu „Zagreb Mingles“ koja će oživjeti gastronomiju u metropoli
Nakon dugog toplog ljeta, život se vratio na zagrebačke ulice, a novim projektom Zagreb Mingles, on će doživjeti svoj gastronomski vrhunac koji će biti sjajna uvertira u uzbudljivu jesen u metropoli. Zagreb se unazad nekoliko godina prometnuo u hrvatsku gastronomsku meku, a sada dobiva i krovnu digitalnu gastronomsku platformu koja izvrsnost, predanost, strast i umijeće ugostitelja stavlja u središte zagrebačkog društvenog života.
Jedinstvena gastronomska priča
Gastronomija je neizostavan faktor svakog druženja, a većina urbanog dnevnog i noćnog života bazira se upravo oko druženja u vrhunskim barovima i restoranima. Ono što je Zagrebu nedostajalo je platforma koja bi na jednom mjestu okupila renomirane zagrebačke ugostitelje, a novim projektom Zagreb Mingles dobiva upravo to i još više. Koncept je nastao na inicijativu Nezavisne Udruge Ugostitelja Zagreb, a za cilj ima kreirati sezonska gastronomska događanja, predstavljati lokalne namirnice i proizvode te pozivati Zagrepčane i njihove goste da uživaju u urbanoj zagrebačkoj gastronomskoj priči. „Ponosni smo što je prepoznata ova naša inicijativa jer smatramo kako je zagrebačka ugostiteljska scena izrazito snažna i cijenjena te zaslužuje biti objedinjena na jednoj ovakvoj platformi. Vjerujemo kako će uz digitalnu platformu, razna događanja i tematske kampanje ona postati još pristupačnija, kako stranim tako i domaćim gostima. Ono što je također bitno naglasiti jest da će Zagreb Mingles povezivati lokalne proizvođače, ugostitelje i goste u jednu cjelinu“, izjavila je Žakline Troskot, vlasnica Amelie Slastica i predsjednica Nezavisne Udruge Ugostitelja Zagreb.
Zagreb Mingles platforma
Zagreb Mingles je digitalna gastronomska platforma kojoj je cilj povezati ugostiteljske objekte i goste, kako domaće tako i strane, te postati centralno mjesto za informiranje o aktualnoj gastronomskoj ponudi i kalendaru gastronomskih događanja grada Zagreba. Osim centralne digitalne platforme, cijeli projekt je baziran na konstantnom produciranju atraktivnog sadržaja za Zagrepčane i njihove goste. Tako će se raditi na osmišljavanju raznih evenata i gastro druženja, a svaki posjetitelj web stranice moći će razgledati trenutnu ponudu renomiranih zagrebačkih restorana i barova. Ugostiteljstvo je žila kucavica našeg društvenog života, a okupljeni na jednom mjestu bit će sjajna sastavnica odlične turističke ponude grada Zagreba, stoga posebno cijenimo podršku Turističke zajednice grada Zagreba čija je direktorica, Martina Bienenfeld izjavila:
„Gastronomski turizam izuzetno je bitan za ponudu svake destinacije pa, tako, i našeg grada. Turistička zajednica grada Zagreba rado je podržala platformu Zagreb Mingles koja povezuje zagrebačke ugostiteljske objekte, njihovu ponudu i goste. Destinacijski gastronomski marketing omogućuje stvaranje kvalitetne i konkurentne pozicije na turističkom tržištu te se ova digitalna platforma sjajno nadovezuje na mnogobrojne promotivne kampanje koje je TZGZ već pokrenula s renomiranim svjetskim gastro i turističkim vodičima i portalima kao što su Gault Millau, Michelin Lonely Planet, Virtuoso, Smithsonian, i dr. Gastronomija je oduvijek bila dio turizma, ističe ono najautentičnije iz pojedine destinacije te zahvaća mnoge turističke proizvode potičući kreativnost i poduzetništvo.“
Jedinstveni zagrebački ugostiteljski koncept
Lokalne namirnice visoke kvalitete, sezonski recepti, domaći proizvođači, vrhunski restorani i barovi, visoka usluga i tradicija tkana godinama okosnice su zagrebačke ugostiteljske scene koja se po prvi puta predstavlja u najboljem svijetlu na jednom mjestu. Zagreb Mingles digitalna je platforma koja će okupiti sve relevantne informacije iz lokalne gastronomije. S vremenom će platforma funkcionirati tako da će se preko nje moći rezervirati mjesto u omiljenim restoranima i barovima, što će svakako pridonijeti jedinstvenom iskustvu svakog gosta.
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja