Nakon desetogodišnje karijere modela, ambiciozna hrvatska manekenka – Nera Lešić na Milanskom tjednu mode predstavila je svoj brend “NERA Lingerie”.
Vođena mišljenjem kako se donjem rublju često ne pridaje dovoljno pažnje, mlada magistrica međunarodnih odnosa i diplomacije, 27-godišnja Nera Lešić, prije samo godinu dana lansirala je brend luksuznog donjeg rublja pod nazivom NERA Lingerie koje se proizvodi u Parizu.
“Jako je puno vremena i truda uloženo u samu proizvodnju i traženje najfinijih materijala, od čiste svile iz Italije, satena te visoko kvalitetne čipke iz Francuske”, istaknula je Nera.
“Naša kolekcija je vrlo šarolika i imamo noćne haljine, seksi setove, sportske i elegantne setove, točnije, za svakog se može naći ponešto.”
Potvrdu da ide u dobrom smjeru dobila je prije dva dana kada je ekskluzivno predstavila limitiranu kolekciju na Milan Fashion Weeku. Tako se Nera Lingerie našlo pored svjetskih brendova kao što su Versace, Dolce&Gabbana, Prada te ostala svjetska imena.
“Jako sam sretna što sam uopće mogla prezentirati svoje rublje na eventu kao što je Milanski tjedan mode. To što nas je netko prepoznao i što smo dio ovog eventa znači da je naš trud i kvaliteta viđena i da se radi o svjetskom proizvodu.”
Njezino donje rublje ističe se luksuzom, elegancijom, ali i činjenicom kako je sve ručni rad. Sve te kvalitete prepoznali su i objavili modni časopisi poput Elle, Marie Claire i mnogi drugi.
“Ova revija je veliki uspjeh i otvara nove mogućnosti za sve ubuduće što slijedi, a vjerujem da slijedi nešto ogromno. Vidim da se rad i disciplina isplate. Imam velike planove i nastavit ću raditi na svom brendu da bude još uspješniji”, zaključila je Nera.
VEZANO
20. Bučijada u Ivanić-Gradu – očekuje vas grad dekoriran s preko 10 tona buča i brojne delicije
Kulturplac: novi susreti na starom mjestu u subotu, 28. rujna na tržnici Trnje!
Nova kreativna imena na sedmom izdanju InDizajn sajma