Naša poznata dizajnerica predstavlja novu kolekciju za čiji je lookbook po prvi puta odlučila sama pozirati
Prirodni materijali, asimetrija, monokromatika i zanimljivi oversized krojevi – sve su to obilježja nove kolekcije Toska dizajnerice Martine Herak, koja je i ovog puta ostala vjerna unikatnosti, udobnosti i održivoj modi. Kolekcija se sastoji od deset modela haljina, a boje koje je Herak odabrala za kolekciju itekako nose svoju poruku i za nju, priznaje, imaju veliku simboliku.
Crna kao odraz moći i elegancije, zelena kao simbol ponovnog rođenja, prirode i rasta te crvena kao simbol energije i ljubavi – niti su vodilje kojima se dizajnerica povela pri stvaranju nove kolekcije.
„Obzirom da smo svakodnevno suočeni sa strahovima i već neko vrijeme živimo globalno u određenoj neizvjesnosti, vjerujem kako je pandemija izazvana korona virusom utjecala ne samo na nas kao pojedince već i na naš način stvaranja i promišljanja. Upravo je to i razlog zbog kojeg sam kolekciju nazvala „Toska“, što bi u grubom prijevodu sa ruskog jezika značilo – egzistencijalna tuga, melankolija, umor, tjeskoba, želja. Naime, upravo su te emocije pokretači „buđenja“, želje za promjenama. To sam i pokušala prenijeti na svoju kolekciju – bojama tkanina ali i krojevima,“ ističe dizajnerica Martina Herak.
Ono čemu Herak u svojim kolekcijama pridaje posebnu pažnju jesu svakako udobnost, kvaliteta materijala, zanimljivi krojevi i mogućnost kombiniranja odjevnih predmeta sa gotovo svim vrstama obuće. Kako i sama smatra da su upravo detalji oni koji daju potpis odjevnim predmetima, tako se kroz cijelu kolekciju haljina protežu zanimljivi nabori postignuti umetanjem elastičnih traka. Ovo je, inače, prva kolekcija za čiji je lookbook odlučila pozirati sama dizajnerica.
Fotografije potpisuje fotograf Tomislav valent, šminku i frizuru Roberta Erak / Backstage Hair & Make up, a model je sama dizajnerica Martina Herak. Novu Martininu kolekciju izvrsno su upotpunile Högl cipele.
VEZANO
Službeno predstavljena nova pjevačica Magazina
Uspjeh kao inspiracija: Konferencija posvećena poduzetničkom rastu i slavljenju postignuća
40 posto Hrvata odgađa u svojim domovima zamjenu starih stvari novima