11. prosinca 2024.

COVER

cover.hr – sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Iz malog mjesta Dalmatinske zagore na police SPAR-a stiže čak 8000 proizvoda lokalnog brenda Viktoria

Iz malog mjesta Dalmatinske zagore na police SPAR-a stiže čak 8000 proizvoda lokalnog brenda Viktoria


U sedmoj emisiji druge sezone društveno odgovornog projekta “Startaj Hrvatska” Brankica Borović iz Radučića kraj Knina predstavila je svoj brend prirodne kozmetike Viktoria. Uz zanimljivu životnu priču, gledatelji su imali priliku upoznati se i s blagodatima magarećeg mlijeka, jednog od temeljnih sastojaka Viktoria preparata.

Nakon što je prošla cijeli svijet i okušala se u različitim profesionalnim ulogama, Brankica Borović odlučila se okrenuti prirodi i preseliti u malo mjesto u Dalmatinskoj zagori, gdje je kreirala brend prirodne kozmetike Viktoria. U projekt “Startaj Hrvatska” plasirala se s dva proizvoda: kremom za lice s magarećim mlijekom i gelom za tuširanje s magarećim mlijekom. O blagodatima magarećeg mlijeka možda najbolje svjedoči poznata priča o Kleopatri za koju se kaže da je svoj mladolik izgled održavala kupkama upravo u ovom mlijeku.

Viktoria krema za lice nježne je i glatke teksture koja, zahvaljujući dodacima aloe vere, shea maslaca i maslinova ulja, hidrira, hrani i osvježava kožu. Citrusnog mirisa pomiješanog s cvijećem smilja, brzo se upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Gel za tuširanje regenerira kožu, hidrira je i čini mekom i podatnom. Karakterizira ga nježan miris gardenije i šumskog voća, a može se koristiti i za pranje kose. Proizvodi su dermatološki testirani i pogodni za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije.

Uz sjajnu poduzetničku viziju, Brankica se još trebala bolje upoznati s tržištem na kojem bi predstavila svoje proizvode i usavršiti proces proizvodnje. Priliku za to pronašla je u prijavi na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Stručni tim kompanije SPAR Hrvatska pomogao joj je i prikupiti potrebnu dokumentaciju za laboratorij prirodne kozmetike i certificiranje proizvoda, čime je zadovoljila stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca. SPAR je nakon toga naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom.

Viktoria kozmetiku moguće je pronaći na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz Brankičinu životnu i poduzetničku priču, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj ostalih kandidata koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova

Ova web stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Također dijelimo kolačiće trećih strana poput oglašivačkih kuća, partnera za praćenje i analitiku posjećenosti, te društvenih medija. Nastavkom korištenja sučelja slažete se s tim. Više

Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Te tvrtke mogu koristiti podatke (koji ne uključuju Vaše ime, adresu, adresu e-pošte ili telefonski broj) o Vašim posjetima ovoj i drugim web lokacijama kako bi ponudili oglase o proizvodima i uslugama koje Vas zanimaju. Ako želite dodatne informacije o tom postupku te želite saznati što učiniti kako te informacije ne bi bile dostupne takvim tvrtkama, kliknite na Network Advertising Initiative i Google.hr/privacy.html. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže

Zatvori