Iz malog mjesta Dalmatinske zagore na police SPAR-a stiže čak 8000 proizvoda lokalnog brenda Viktoria
U sedmoj emisiji druge sezone društveno odgovornog projekta “Startaj Hrvatska” Brankica Borović iz Radučića kraj Knina predstavila je svoj brend prirodne kozmetike Viktoria. Uz zanimljivu životnu priču, gledatelji su imali priliku upoznati se i s blagodatima magarećeg mlijeka, jednog od temeljnih sastojaka Viktoria preparata.
Nakon što je prošla cijeli svijet i okušala se u različitim profesionalnim ulogama, Brankica Borović odlučila se okrenuti prirodi i preseliti u malo mjesto u Dalmatinskoj zagori, gdje je kreirala brend prirodne kozmetike Viktoria. U projekt “Startaj Hrvatska” plasirala se s dva proizvoda: kremom za lice s magarećim mlijekom i gelom za tuširanje s magarećim mlijekom. O blagodatima magarećeg mlijeka možda najbolje svjedoči poznata priča o Kleopatri za koju se kaže da je svoj mladolik izgled održavala kupkama upravo u ovom mlijeku.
Viktoria krema za lice nježne je i glatke teksture koja, zahvaljujući dodacima aloe vere, shea maslaca i maslinova ulja, hidrira, hrani i osvježava kožu. Citrusnog mirisa pomiješanog s cvijećem smilja, brzo se upija i ne ostavlja težak osjećaj na licu. Gel za tuširanje regenerira kožu, hidrira je i čini mekom i podatnom. Karakterizira ga nježan miris gardenije i šumskog voća, a može se koristiti i za pranje kose. Proizvodi su dermatološki testirani i pogodni za sve uzraste i tipove kože, čak i one najosjetljivije.
Uz sjajnu poduzetničku viziju, Brankica se još trebala bolje upoznati s tržištem na kojem bi predstavila svoje proizvode i usavršiti proces proizvodnje. Priliku za to pronašla je u prijavi na društveno odgovorni projekt “Startaj Hrvatska”, koji su pokrenuli SPAR Hrvatska i Nova TV kako bi inovativnim poduzetnicima i startupima pomogli u plasmanu njihovih proizvoda na police velikog trgovačkog lanca. Stručni tim kompanije SPAR Hrvatska pomogao joj je i prikupiti potrebnu dokumentaciju za laboratorij prirodne kozmetike i certificiranje proizvoda, čime je zadovoljila stroge uvjete plasmana na police velikog trgovačkog lanca. SPAR je nakon toga naručio 5000 komada kreme za lice s magarećim mlijekom i 3000 komada gela za tuširanje s magarećim mlijekom.
Viktoria kozmetiku moguće je pronaći na posebnim “plavim policama” u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske. Uz Brankičinu životnu i poduzetničku priču, gledatelji kroz dinamične emisije nedjeljom u 18.15 na Novoj TV mogu pratiti razvoj ostalih kandidata koji su uz projekt “Startaj Hrvatska” dobili jedinstvenu priliku za ostvarenje svojih poduzetničkih snova
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja