Goran Karan i 4 tenora za ovaj su nam advent pripremili svoju prvu božićnu pjesmu i spot pod nazivom „Divna je noć“. Goran je ideju za glazbu ove pjesme nosio sa sobom dugi niz godina i sada je odlučio da je pravi tren da joj da život. Istinsku bit Božića sažeo je u stihove i spjevao s Tenorima. Nikša Bratoš zaslužan je za aranžman pjesme u kojoj je spojio suvremen, ali i tradicionalan zvuk. Obiteljska okupljanja, okićeno božićno drvce, vatra koja tiho krcka u kaminu, nasmiješena dječja lice kada se otvaraju darovi… Ta poznata i topla atmosfera u okruženju duha dalmatinske tradicije osim u pjesmi, vidljivi su i u svakom kadru spota čiji je redatelj Željko Petreš.
U zadnje tri godine Goran Karan je svojim autorskim pjesmama osvojio publiku i pokorio glazbene festivale. Na Splitskom festivalu pobijedio je pjesmom “Kuća naše pisme” koju izvodi s Tedijem Spalatom i Klapom Sv. Juraj HRM. Isto tako, Tenori su njegovim pjesmama „Moja Dalmacija“ i „Noćas te sanjam majko“ pobijedili na Dalmatinskoj šansoni.
Ova provjerena i nagrađivana suradnja dokaz je da nas ove blagdane očekuje prava glazbena poslastica koja neće silaziti s božićnih playlista.
Goran Karan je o pjesmi i spotu rekao:
“Divna je noć” je pjesma koja pjeva o onim rijetkim i najvrjednijim trenucima kada se osjećamo sigurnima i voljenima, i kada sve naše životne žurbe i borbe na trenutak zastanu i dopuste nam osjetiti najvažnije.
Takvi dani nam često dolaze s proslavom Božića, kada se u tjednima došašća spremamo dočekati rođenje Isusa, otjelovljenja Božje ljubavi, oprosta i zajedništva.
U dugim zimskim noćima, u miru svojih domova i krugu obitelji, gasimo sve što je površno i izvanjsko i okrenuti smo svojim najdražima. Tada nam je u srcu cijeli svijet i očima zahvalnosti gledamo na sve što imamo; na svaki trenutak naše sadašnjosti i svaku uspomenu, ma koliko bolna mogla biti.
Taj prekrasni običaj nas povezuje onim što nam je svima zajedničko; željom da volimo i budemo voljeni, nadom u smisao svake boli, i vjerom u nadilaženje smrtnih okvira ovog zemaljskog postojanja. Pružajući jedni drugima ruku, opet u nama budimo i potičemo onu ljubav u kojoj više brinemo za one koje volimo nego za sebe same.
Pjesma “Divna je noć” je nastajala dugo vremena, jer glazbu nosim već petnaestak godina, a ove su mi jeseni došli i stihovi. Kada se to konačno dogodilo, postao sam svjestan da sama njena narav traži da je, osim mene, glasom donesu i još nečije duše. Zato su 4 tenora istovremeno i vrlo originalan i sasvim logičan izbor. Njihovi glasovi su godinama kultivirani klasičnom glazbom i oblikovani u izvanredno moćno izražajno sredstvo. Đani Stipaničev, Marko Pecotić-Peco, Vlado Garić i Filip Hozjak su vrlo različite osobe, pa su svojom izvedbom suštinskoj poruci pjesme dali širinu i raznolikost suštinskoj poruci pjesme . Izazov je bio upresti sve naše glasove u cjelinu koja svakom svojom pojedinačnom bojom slavi zajedništvo. To je u potpunosti uspjelo Nikši Bratošu, mom dragom prijatelju i vrhunskom aranžeru i producentu. Svojim nas je pristupom u aranžmanu opet odveo u nešto uzbudljivo i novo, spajajući krajnosti orkestracije i suvremenog zvuka, pružajući riječima koje pjevamo predivan glazbeni oslonac i nadgradnju.
”Divna je noć” je takva i svojom slikom, zaslugom redatelja video spota, Željka Petreša, također velikog prijatelja i izvanrednog umjetnika vizualnog dijela pričanja priče. Da bismo na istinit način oslikali svu bajkovitost ove pjesme, otišli smo u Šibenik, gdje smo u hotelu Amadria Park imali dva dana na raspolaganju njihovo Dalmatinsko selo, jedinstven arhitektonski projekt, kojim je oživljeno naslijeđe, tradicija i kultura života ovih prostora. Tu smo 4 tenora i ja imali priliku ekrane mobitela zamijeniti kaminom, a društvene mreže radosnim i stvarnim druženjem za zajedničkim stolom. Plamen s ognjišta nas je ogrijao domaćom toplinom i učinio da se osjećamo mirno, opušteno, zadovoljno i iskreno, pa je video zaista slika kakva pristaje pjesmi ”Divna je noć”.
Na snimanju su uz nas bili dobri i dragi ljudi, koji su nam i kuću i srca napunili do vrha. Ta dva dana, dio naših obitelji su bili glumci Snježana Radovčić Miškić i Ivo Škarica, pjevali smo Kristini Štrkalj i Allori Francesci, kroštule i štrudele je pekla Mirella Meić, a bor su kitila i s malom pudlicom Lunom se igrala djeca iz Kazališne udruge Virko Franka Savić, Korina Petković i Neven Beader. Da bi ovako izgledali, svojom umješnošću nas je šminkala Sanja Krstulović, a iza kamera su nam ruku dali i puno pomogli Sonja Jakopović, Julio Žuvela, DJ Pajo, ekipa Željka Petreša u sastavu Zlatko Dizdar kao snimatelj, Joško Škarica kao majstor tona i tehničar Aleksandar Bilić. Osoblje hotela Amadria nas je sjajno ugostilo, a posebno se zahvaljujem mom manageru Orneli Kipčić-Bauer. Također veliko hvala našoj izdavačkoj kući Scardona i gospodinu Branku Paiću, koji su srcem i dušom stali uz ovu pjesmu.
Sritno i blagoslovljeno vam bilo.
Đani Stipanićev je o snimanju spota rekao:
Eto početkom studenog smo dozvali duh Božića u dalmatinsko etnoselo u Amadria parku kraj Šibenika te uživali u druženju uz ognjišta i komine, pjesmu i zafrkanciju te onako kao usput snimili kadrove novog video uratka koji ćemo s nestrpljenjem očekivati već s prvim danima adventa. Ovo je meni, a i tenorima, kao i Goranu prva božićna pjesma te smo stoga bili posebno senzibilizirani.
Marko Pecotić o pjesmi, snimanju spota i suradnji s Goranom Karanom ističe:
Divna je noć – pjesma koja nas je osvojila na prvu. Veličanstveni intro kojeg se ne bi posramile ni neke svjetske produkcije božićnih filmova, odmah je dao naslutiti da se radi o ozbiljnoj pjesmi. Sada kada imamo gotov proizvod drago mi je da nas osjećaj ni ovog puta nije prevario. Mogu sad sa sigurnošću reći da smo se kliknuli sa Goranom, koji je onako polusramežljivo ušao sa svojim opusom pjesama, a sada se vidi da je to pravi dragulj. Čeka nas očito svijetla budućnost i jedva čekam idući projekt. Samo snimanje spota je priča za sebe. Ovog puta smo tu palicu predali Željku Petrešu koji je maestralno odradio svoj dio posla, u maniri pravog profesionalca, što on dokazuje već godinama.
Osim što je na snimanju spota vladala dolična atmosfera puna smijeha i šale, ugođaj koji je pobudilo „Dalmatinsko Etno selu“ smješteno u srcu Amadria Parka kraj Šibenika oduševilo je sve na snimanju.
Marko o etnoselu dodaje:
Dalmatinsko selo nam je pasalo jer je bilo puno i prepuno divnih boja jeseni koje su se uklopile savršeno u ambijent starih kuća i potleušica koje su onomad krasile Dalmaciju… staru Dalmaciju… izvornu. Uglavnom, bez obzira na cjelodnevno snimanje, dobre atmosfere i zezancije nije izostala tijekom cijelog dana.
Filip Hozjak snimanje i pjesmu opisuje:
Snimanje spota za našu novu pjesmu “Divna je noć” u dalmatinskom etnoselu u sklopu Amadria parka je zaista nešto posebno. Imao sam osjećaj kao da sam došao u bajkoviti začarani svijet prepun malih slatkih hobitskih kućica. A kad takav ambijent lokacije spojite s divnom pjesmom za koju je zaslužan naš prijatelj Goran Karan, onda mislim da uspjeh ne može izostati. U središtu priče je obitelj, odnosno obiteljsko okupljanje za vrijeme božićnih blagdana. To je vrijeme kad se prisjećamo i osoba koje nisu s nama pa mislim da će kod slušatelja izazvati posebne emocije.
Vladimir Garić otkriva:
Uživali smo u snimanju novog spota s našim prijateljem i kolegom Goranom Karanom. Ovo je naša prva Božićna pjesma koju smo snimali u dalmatinskom selu u Solarisu u Šibeniku. Autor pjesme je Goran Karan, koji je u rečenoj skladbi pokazao izuzetnu kreativnu zrelost. Veselimo se novim pjesmama i daljnjoj suradnji i nadam se da će publika zavoljeti pjesmu i pjevati je s nama na koncertima.
Redatelj spota Željko Petreš o snimanju ističe:
S gotovo svim pjevačima koji sudjeluju u ovom spotu do sada sam radio individualno ili kao članovima neke klape. To je u ovom slučaju bilo važno jer smo vrlo brzo izgradili odnos koji je u prvom redu profesionalan, ali ipak obogaćen prethodnim iskustvom, poznanstvom ili prijateljstvom. Važno je kad se svi dobro osjećamo i zabavljamo jer snimanje spota u pravilu je vrlo dosadno jer dok jednog snimamo svi ostali čekaju. Ambijent Dalmatinskog sela donio je jednu novu dimenziju svemu, a Goran i tenori pokazali su se kao idealan spoj za nekakav budući zabavno glazbeni TV serijal.
VEZANO
Službeno predstavljena nova pjevačica Magazina
Uspjeh kao inspiracija: Konferencija posvećena poduzetničkom rastu i slavljenju postignuća
40 posto Hrvata odgađa u svojim domovima zamjenu starih stvari novima