Iza uspješnog brenda za dizajn i proizvodnju poslovnih uniformi Style Factory stoje Vedrana Badrov, dizajnerica s dugogodišnjim iskustvom na hrvatskoj modnoj sceni i njen stručni tim.
Vedrana Badrov je magistrirala na Tekstilno-tehnološkom fakultetu u Zagrebu, a kao studentica započela je suradnju s francuskom modnom kućom specijaliziranom za proizvodnju ekološkog krzna. Ta iznimno plodna suradnja rezultirala je prvom samostalnom kolekcijom predstavljenom 2010. na Fashion Weeku pod brendom Foch, a najbolji komadi iz kolekcije uspješno su se prodavali u Hrvatskoj i regiji, ali i u kolijevci visoke mode – Parizu! Suradnju sa svojim fakultetom Vedrana je nastavila na polju ispitivanja moderne tehnologije tekstilne industrije i inženjerstva te objavila nekoliko znanstvenih radova. Nakon višegodišnjeg kreiranja prêt-à-porter odjeće za žene, Vedrana je otvorila novo poglavlje na svom profesionalnom putu fokusirajući se na cjelovitu uslugu korporativnog odijevanja – od savjetovanja, dizajniranja do proizvodnje i isporuke poslovne odjeće za sve djelatnosti.
„Moja poslovna filozofija može se sažeti u četiri osnovna cilja: individualna pristup svakom klijentu, poticanje domaće proizvodnje, promicanje održivosti korištenjem ekološki prihvatljivih materijala i društvena angažiranost jer 2% neto vrijednosti svake naše fakture doniramo u humanitarne svrhe.“ – kaže Vedrana Badrov.
Funkcionalno i moderno
Radna odjeća mora biti funkcionalna i udobna, ali nikako ne smije biti stereotipna i dosadna – vizija je kojom se vodi ova mlada dizajnerica te nastoji stvoriti svakom klijentu vizualni identitet zaposlenika koji izlazi izvan ustaljenih okvira i nudi personaliziranu prepoznatljivost.
U najnovijoj kampanji za Style Factory u ulozi modela pojavljuju se misice Ivana Ergić i Lucija Begić te osobni trener i poduzetnik Ivan Bezinović. Ovaj zanimljivi trojac stao je pred objektiv fotografa Vanje Šolina i na osebujan način dočarao kako se suvremena radna odjeća može kreirati izvan okvira. Kvalitetni prirodni materijali i moderan, funkcionalan dizajn u kombinaciji s vještom izradom vrsnih hrvatskih proizvođača odjeće s kojima Vedrana surađuje, rezultirao je privlačnom kolekcijom koja je idealna za posao, a istovremeno lijepa i trendovska.
Veliki potencijal za svoj rad Vedrana pronalazi u hrvatskom turističkom sektoru pa su među zadovoljnim klijentima Style Factoryja brojni hoteli poput Hiltona, Esplanade, Adriatic Luxury hotesa, D-Resorta, Ville Dubrovnik i mnogi drugi.
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja