Slavko Sobin: Šapice u ulici strahova
Nova slikovnica autora Slavka Sobina „Šapice u ulici strahova“ uči nas kako prihvatiti strah i kako hrabro koračati dalje. Nakon velikog uspjeha slikovnice „Šapice“, koja je u rekordnom roku osvojila srca mališana i njihovih roditelja, četvrta priča donosi nove avanture neodoljive pseće družine. „Šapice u ulici strahova“ divna su i poučna priča o važnosti prijateljstva, toleranciji i prihvaćanju drugačijih, o važnim stvarima koje djecu treba naučiti u najranijoj dobi.
Kada njihov grad iz temelja zatrese potres, nešto se jako neobično počinje događati s Donom. Više ne drži do sebe, prestala je raditi jogu, kupati se i češljati te izlaziti iz kuće. Njezini joj prijatelji žele pomoći, no ona im to ne dozvoljava. Ipak, kada Mrš shvati da je posrijedi nešto puno dublje, napravit će sve da pomogne svojoj najboljoj prijateljici – svojoj superjunakinji.
Novi nastavak uspješnog serijala Slavka Sobina, popraćen vrsnim ilustracijama Patricia Aguera, ukazuje na važnost prijateljstva, međusobnog razumijevanja i potpore i u težim životnim situacijama. Patricio Alejandro Aguero Marino bavi se scenografijom, kostimografijom, izradom marioneta, animacijom i ilustracijom. Posljednjih je godina za Mozaik knjiga ilustrirao slikovnice „Orašar“, „Vuk i sedam kozlića“, „Dječji bonton“, „Šegrt Hlapić“ i „Andersenove Bajke“.
Prva slikovnica svima omiljenog dvojca „Šapice“ u manje od godinu dana dobila je svoje drugo izdanje, a prošlo je punih deset godina od kada je kazališni, televizijski i filmski glumac napisao istoimenu predstavu koja je osvojila najmlađu publiku. Nakon kazališnih dasaka, ova bezvremenska priča o prijateljstvu dobila je svoje mjesto i na policama knjižnica, knjižara i brojnih domova.
Sobin je rođen u Splitu, studirao u Los Angelesu, a vratio se kući jer mu je doma najljepše. Voli obitelj, prijatelje, pse i prirodu. U svojoj karijeri ističe nagradu za Srce na sceni. Projekt s mladima s cerebralnom paralizom koji je dan danas njegov najveći životni ponos.
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja