Legendarni britanski glazbenik i nestašni mačak udružili su snage pred mikrofonom u novoj kampanji i poručuju: Super je biti maca!
Neobična suradnja koja povezuje Robbieja Williamsa i mačka Felixa, zaštitno lice Purininog vodećeg brenda hrane za mačke, premijerno donosi novi glazbeni hit legendarnog britanskog glazbenika. U pjesmi Super je biti maca, koja je ujedno i naziv nove reklamne kampanje, poznati dvojac slavi život mačaka i ukusnu hranu.
Globalna superzvijezda, inspirirana vlastitim mačkama i nestašnim Felixovim vragolijama, sudjelovala je u kampanji koja danas kreće diljem Europe. Glazbenik će se okušati u glumi zajedno s poznatim mačkom Felixom. U kratkom videu smioni dvojac upada u nevolje udružujući se za premijeru nove suradnje u kojoj Robbie pomaže Felixu dok pokušava snimiti dopadljivu melodiju u pratnji orkestra.
„Mačak je pušten iz vreće, ja sam novi glas Felixa. Dugogodišnji sam obožavatelj mačaka, imao sam mnogo mačjih prijatelja tijekom godina i nakon proučavanja njihovog fascinantnog ponašanja, mogu pouzdano reći: Super je biti maca!“, izjavio je međunarodno priznati glazbenik.
Nova kampanja razotkriva kako većina kućnih mačaka živi najbolje živote, baš kao i jedinstveni i neponovljivi mačak Felix.
„Naša pametna maca Felix jamstvo je najboljeg scenarija koji kombinira omiljenu mačju hranu i nestašluke mačaka. Dodajte tome megazvijezdu Robbieja Williamsa i uz ovaj savršen spoj zabava je zajamčena“, dodala je Daria Milolož, Senior brand manager Nestlé Purina.
Kroz kampanju „Super je biti maca“ Felix slavi život mačka i svu njegovu raskoš – od brige njihovih vlasnika do kvalitetne prehrane i mačjih nestašluka. Trenutci poput nestašne zabave, provođenje vremena s obitelji te naravno neodoljivo ukusna hrana slave se kroz prepoznatljivu Felix melodiju.
VEZANO
20. Bučijada u Ivanić-Gradu – očekuje vas grad dekoriran s preko 10 tona buča i brojne delicije
Kulturplac: novi susreti na starom mjestu u subotu, 28. rujna na tržnici Trnje!
Nova kreativna imena na sedmom izdanju InDizajn sajma