Domaćem tržištu predstavio se inovativni ukrajinski brand Skinity koji nudi personalizirano Beauty Tech rješenje za njegu kože lica. Spajajući modernu tehnologiju i dermatologiju, Skinity osigurava kombinaciju sastojaka za svaki tip kože zahvaljujući algoritmu koji u obzir uzima tip kože i način života te izračunava komponente i koncentracije prilagođene svakoj osobi.
Brand je pokrenula Anna Korzun, mlada 24-godišnja poduzetnica iz Ukrajine koja je nakon ruske invazije utočište pronašla u Hrvatskoj. Anna se školovala na Sveučilištu Boston, a diplomirala je na INSEAD Business School u Francuskoj.
„Do ideje za personaliziranu kozmetiku došla sam iz potrebe da prije svega svojoj koži osiguram odgovarajuću njegu. Ne postoji univerzalni recept za sve, a svakako ne za njegu lica, jer je koža svake osobe jedinstvena. Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena. Prije nekoliko godina u suradnji s ukrajinskom dermatologinjom Alinom Jarmoljuk krenula sam u kombiniranje sastojaka koji će riješiti moje probleme, a onda smo došli do 26 različitih proizvoda koje pokrivaju njegu svih tipova kože od suhe, masne kože, akni i dr.“, istaknula je Anna Korzun s kojom smo popričali o Skinity kozmetici te o pogreškama koje Hrvatice rade pri njezi lica.
Školovali ste za managericu, pa kako ste od businessa došli do beautyja industrije i ideje da pokrenete kozmetički brend specijaliziran za izradu personalizirane preparativne kozmetike?
Do ideje sam došla iz vlastite potrebe jer sam željela svojoj koži osigurati odgovarajuću njegu. Znam da ne postoji univerzalni recept za sve, a svakako ne za njegu lica, jer je koža svake osobe jedinstvena. Zato smo stvorili prilagođeno rješenje koje nam omogućuje razumijevanje svačije kože i odgovarajuću kombinaciju svih sastojaka koji su joj potrebni da bude zdrava i nahranjena. Prije nekoliko godina u suradnji s ukrajinskom dermatologinjom Alinom Jarmoljuk počela sam kombinirati sastojke koji će riješiti moje probleme. Rezultat naše suradnje je bilo stvaranje čak 26 različitih proizvoda koje pokrivaju njegu svih tipova kože, od suhe do masne kože sklone aknama.
Kada kažete da je vaša kozmetika personalizirana, što to znači? Na temelju čega pristupate kreiranju formule?
Klijentu šaljemo mailom detaljan upitnik o stanju njegove kože. Potrebno manje od 10 minuta da bi se ispunio test, a rezultati pokazuju koji tip njege osoba treba kroz personalizirane sastojke i individualnu formulu utemeljenu na dermatološkom testiranju.
Prema upitnicama za izradu personalizirane kozmetike, kakvu kožu imaju Hrvatice?
Prema dosadašnjem iskustvu Skinityja, naše klijente najviše muče problemi s aknama, kuperozom i fotostarenjem, odnosno preuranjeno starenje kože uzrokovano nekontroliranim i pretjeranim sunčanjem.
Koja je najveća pogreška koju žene čine kada kupuju preparativnu kozmetiku?
Mislim da je najveći problem kupnja proizvoda bez prethodne konzultacije s dermatolozima ili kozmetolozima koji odrede tip kože i preporuče pravilan način njege. Zbog toga mislimo da je edukacija o njezi lica i donošenje svjesnog izbora kada je u pitanju pravilna njega lica, izuzetno važna.
Po čemu se Skinity razlikuje od ostale personalizirane kozmetike na Europskom tržištu?
U Europi nema toliko personaliziranih proizvoda za njegu kože lica poput Skinityja. Izuzetno nam je važna transparentnost, koje sastojke koristimo, kako ih kombiniramo i koje rezultate postižu. Klijentu šaljemo mailom detaljan upitnik o stanju njegove kože i prema odgovorima dolazimo do saznanja koji tip kože osoba ima i koje personalizirane sastojke i individualnu formulu trebamo predložiti. U tom cijelom procesu, klijenti nas u svakom trenutku mogu kontaktirati i educirati se o svakom koraku prilikom ispunjavanja upitnika. U poslu polazimo od osnovne premise – klijent nam je na prvom mjestu i svaka je koža univerzalna. Tu su naravno i besplatne konzultacije s dermatologom oko svih pitanja o njezi kože koje muče naše klijente i mislimo da je to velika komparativna prednost.
Gdje se kozmetika izrađuje i da li su njezine formule prirodne?
Svi naši proizvodi se proizvode u Hrvatskoj te su prirodni i sigurni, izrađeni od 90 posto organskih sastojaka. U proizvodnji koristimo samo certificirane sastojke i ne testiramo proizvode na životinjama. Ekološka načela poštujemo u svim fazama: od proizvodnje robe do pakiranja, a imamo i sve potrebne certifikate za tržište Europske unije.
Možete li izdvojiti jedan zvjezdani anti-age sastojak iz Skinityjevih formula i objasniti zašto je dobar?
Ako bih trebala izdvojiti jedan sastojak, bio bi to Copper Tripeptide-1. On ima jedinstvena svojstva da stimulira proizvodnju zdravog kolagena. Također, potiče proizvodnju nekoliko važnih sastojaka identičnih koži (npr. kolagen, elastin i glikozaminoglikani), a ima i značajno protuupalno i antioksidativno djelovanje, učinkovito djeluje protiv fotostarenja te može poboljšati elastičnost kože, čistoću, čvrstoću i smanjiti linije i bore.
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja