Na Dan žena kreće hibridni program Mission1000 koji kroz konkretne alate, znanja i vještine teži povećati vidljivost 1000 žena u poslovnom svijetu.
Nedovoljna vidljivost žena i nedostatak ženskih uzora u poslovnom svijetu, teme su koje su potaknule stvaranje hibridnog programa Mission1000 koji kroz znanja i vještine iz područja osobnog brendinga, umrežavanja i LinkedIna teži povećati vidljivost 1000 žena u Hrvatskoj.
Program počinje na Dan žena, a vodit će ga Tanja Džido, MBA, savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing koja će sa sudionicama podijeliti konkretne alate, znanje i iskustva iz dugogodišnjeg marketinškog iskustva te individualnog rada s preko 100 žena u poslovnom svijetu. U okviru programa, žene koje dodatno žele razvijati svoj liderski potencijal, imat će priliku raditi individualno sa Jelenom Radonjić autoricom na Forbesu, višestruko nagrađivanom savjetnicom i trenericom za razvoj talenata u vodećim svjetskim tvrtkama poput Amazona, PwC, HSBC i Microsofta.
Hibridni program trajat će 9 tjedana u okviru kojeg će sudionicama biti dostupni video materijali i brojni praktični digitalni resursi za primjenu znanja, a sudionice očekuju i dodatni webinari i inspirativne sesije vodećih stručnjakinja iz poslovnog svijeta poput Gordane Nikolić, dekanice Visoke poslovne škole PAR te Jasmine Puškarić, voditeljice ljudskih potencijala u tvrtki Lemax.
„Nakon što smo na našim događanjima okupili preko 2000 žena, odlučili smo s ovim programom ići korak dalje i dublje kako bi osim inspiracije, ženama dali konkretne alate koji će im pomoći doći do prilika koje zaslužuju u poslovnom svijetu“ – ističe pokretačica programa Mission 1000, Tanja Džido.
Velika završnica prvog ciklusa programa planirana je sredinom svibnja kada će sudionice moći uživo prakticirati sve naučeno kroz business speed networking, uz inspirativna predavanja uspješnih žena poput Sandre Mihelčić, osnivačice Business Media Grupe te Snježane M. Lohninger, voditeljice financija u Porsche Inter Auto d.o.o. Sudionice očekuje još zanimljivih gostujućih predavačica iz poslovnog svijeta, koje svojim primjerom potvrđuju da je osim marljivosti, vidljivost u poslovnom svijetu presudna za dolazak do upravljačkih pozicija.
O organizatoru:
Program Mission1000 i konferenciju The Art of Feminine Leadership organizira Tanja Džido, osnivačica platforme Shhhefica koja od veljače 2017. služi kao platforma za umrežavanje, inspiraciju i osnaživanje mladih žena u poslovnom svijetu. Tanja Džido je pokrenula Shhheficu nakon što se u svojoj karijeri suočila s brojnim izazovima te je odlučila svojim iskustvom te mrežom poznanika pomoći mladim damama proći slične izazove što uspješnije uz savjete i stručno vodstvo. 2019. dobila je međunarodno priznanje Female Role Model of The Year na Central European StartUp Awards kao i prestižnu stipendiju Američke vlade za mlade poduzetnike u okviru koje je provela jesen 2019. u Chicagu i Washingtonu. U šest godina poduzetništva, Tanja je radila kao savjetnica za više od 100 klijenata, a na svojim je događanjima okupila više od 2000 ljudi. Autorica je knjige Budi Shhhefica svog života, aktivni je promotor LinkedIn platforme za umrežavanje gdje ima preko 19 tisuća vrijednih konekcija te se nalazi među 1% najaktivnijih korisnika u industriji.
VEZANO
Dani Hrvatskog filma od 17. listopada u kinu Edison u Karlovcu
Game Changer 3.0 konferencija u Zagrebu bila je tehnološki spektakl
Mladi hrvatski kipar Teo Herceg izlaže u prestižnom Europskom muzeju moderne umjetnosti (MEAM) u Barceloni