4. prosinca 2023.

COVER

COVER.HR – Sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Reci neću hrani u smeću

Već godinama trgovački lanac pomoću donacijskih programa i optimiziranih procesa u trgovinama smanjuje otpad od hrane

Svake se godine u svijetu baca na tisuće i tisuće tona hrane, a upravo to je jedan od gorućih problema današnjice. Kaufland već dugo u svojoj strategiji o održivosti adresira, između ostalog, i taj problem.
Zato ovaj poznati trgovački lanac koristi razne mjere kako bi u svakom koraku vodio brigu o smanjenju količine bačene hrane. Primjerice, prilikom naručivanja proizvoda posebnom kalkulacijom naručuju samo potrebne količine koje zadovoljavaju potrebe kupaca, a da ih istovremeno ne nadilaze u prevelikoj mjeri. Tako je osviještenim kupcima osiguran ne samo velik izbor, već i niska cijena jer se svim namirnicama snižava cijena kada se približe isteku roka trajanja. Tako snižena roba jasno se označava i vidljivo izlaže u poslovnicama. Jedina iznimka je voće i povrće koje se ne snižava, nego se donira zajedno s pekarskim proizvodima i proizvodima pred istek roka trajanja lokalnim registriranim posrednicima. Kaufland u Hrvatskoj tako već godinama surađuje s Hrvatskim Caritasom i Hrvatskim Crvenim križem kako bi pučkim kuhinjama i drugim sličnim ustanovama donirali hranu koja je još ispravna umjesto da se baca.
Samo 2022. godine, zahvaljujući donacijskim programima, donirano je čak 322.175 kg voća i povrća te 224.939 komada pekarskih proizvoda. Osim toga, već treću godinu zaredom Kaufland provodi atraktivnu kampanju kojom podiže svijest o ovom problemu i kojom želi i svoje kupce potaknuti na smanjenje otpada od hrane.

Ova web stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Također dijelimo kolačiće trećih strana poput oglašivačkih kuća, partnera za praćenje i analitiku posjećenosti, te društvenih medija. Nastavkom korištenja sučelja slažete se s tim. Više

Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Te tvrtke mogu koristiti podatke (koji ne uključuju Vaše ime, adresu, adresu e-pošte ili telefonski broj) o Vašim posjetima ovoj i drugim web lokacijama kako bi ponudili oglase o proizvodima i uslugama koje Vas zanimaju. Ako želite dodatne informacije o tom postupku te želite saznati što učiniti kako te informacije ne bi bile dostupne takvim tvrtkama, kliknite na Network Advertising Initiative i Google.hr/privacy.html. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže

Zatvori

 

Grupa Cover Magazin:

covermagazin.com | cover.hr | covermstyle.hr | mstil.com | tehton.com |

Dream Dictionary | Traumdeutung | COVER magazin | COVER |

 

UVJETI KORIŠTENJA | PRAVILA O PRIVATNOSTI | IMPRESSUM | KONTAKT | ARHIVA | ČITANOST