Na održanoj kulinarskoj radionici u zagrebačkom kitchen studiju Kuhaona, u društvu Marijane Batinić i novinara, omiljeni domaći brend di-go predstavio je svoja tri nova proizvoda – di-go gotove mješavine za kruh.
Proizvodi nose oznaku 100 % vegan i razvijeni su u suradnji s nutricionistima. Gotova mješavina za fini domaći kruh omogućava bezbrižnu pripremu ukusnog domaćeg kruha koji će nas svojim mirisom i okusom vratiti u djetinjstvo, a k tome je izvor bjelančevina i vlakana te ne sadrži E-brojeve. Za ljubitelje laganijih, ali istovremeno aromatičnih i bogatih okusa, tu je gotova mješavina za mediteranski kruh i pizze, također bez aditiva i konzervansa. Gotova mješavina za multigrain kruh donosi novo iskustvo pripreme domaćeg kruha, a zahvaljujući sjemenkama sezama, lana, suncokreta i prosa može obogatiti nutritivnu vrijednost svakog jela. Multigrain kruh nema aditive ni konzervanse, a bogat je manganom koji doprinosi normalnoj funkciji metabolizma.
“Nove di-go mješavine za kruh pripremi kruha i peciva daju novu dimenziju. Svako domaćinstvo sada može imati svježe pečen kruh bez nereda u kuhinji. Nije ih potrebno mijesiti, samo promiješati s kvascem i ispeći. U svakom je pakiranju gotovih mješavina za kruh i di-go kvasac od 7 grama kako bi ‘ready to make bread kit’ bio zaista to – praktičan i jednostavan način za pripremu pravog artisan kruha u domaćinstvu. Ponosni smo što smo razvili recepturu za kruh koji uvijek uspijeva i zadržava svježinu čak i do pet dana nakon pečenja”, poručio je Miroslav Botić, direktor prodaje i marketinga tvrtke Lesaffre Adriatic, u čijem je sastavu i brend di-go.
Vaših ruku djelo
S di-go mješavinama, kratkom, jednostavnom pripremom i tehnikom uspi, izmiješaj, ispeci sada i vi možete pripremiti sourdough kruh bez nereda u kuhinji. Za 600 do 700 grama svježeg kruha mješavini po izboru dovoljno je dodati samo kvasac koji se dobiva u pakiranju i vodu.
Vezano:
VEZANO
Cedevita pokrenula kampanju “Čizma puna optimizma” kojom podsjeća na prave vrijednosti blagdana
Evo koliko će Hrvata ove godine na skijanje
NIVEA i u Hrvatskoj pokreće misiju borbe protiv društvene izolacije i objavljuje rezultate globalnog istraživanja