

U zagrebačkom BIPA Backstage studiju održan je rođendanski party povodom pete godišnjice od otvorenja ovog jedinstvenog beauty koncepta
Drogerijski lanac BIPA Hrvatska ove godine obilježava petu godišnjicu od otvorenja prvog BIPA Backstage studija u Zagrebu u kojem je, tom prigodom, jučer održan rođendanski party na kojem su prisustvovali brojni mediji, influenceri i poslovni partneri.







Prvi BIPA Backstage otvoren je u Zagrebu 2018. godine kao platforma koja spaja
ljepotu i dobru zabavu, s ciljem da vrhunska beauty usluga bude dostupna svima, a uz
omiljene proizvode i novitete iz svijeta ljepote nudi i priliku za edukaciju, predavanja i
radionice uz stručne savjete vizažistica koje su svoje vještine usavršile na Callegari i
Profokus učilištima. O uspješnosti ovog koncepta potvrđuje i činjenica da se isti širi i
na druge gradove diljem Hrvatske pa je tako ove godine otvoren novi BIPA Backstage
u Splitu.
„Veliko mi je zadovoljstvo što imamo priliku proslaviti peti rođendan ovog
jedinstvenog koncepta BIPA Backstage koji je rezultat našeg kontinuiranog ulaganja u
inovacije i pomicanja granica na drogerijskom tržištu u Hrvatskoj. Kroz sve naše
projekte i kampanje želimo pokazati da smo više od drogerije te ćemo i dalje ulagati
velike napore kako bi našim kupcima ponudili samo najbolje iz beauty svijeta”. –
istaknula je u svom govoru Željka Mojzeš, rukovoditeljica marketinga BIPA Hrvatska.
O samoj konceptualnoj ideji Backstagea okupljenima je govorila Sanpatricija Vrsaljko,
Trend & innovation Manager, o pronalasku brandova, ostvarivanju ekskluzivnih
suradnji, praćenju trendova i širokoj ponudi make up i skin care brandova govorila je
Tea Šarlija, category menadžerica za dekorativu, a o svakodnevnoj usluzi koju pružaju
klijenticama govorila je koordinatorica BIPA Backstage studija u Zagrebu, Sanja
Obrovac. Uzvanici su mogli uživati u izvrsnom vokalu popularne pjevačice Zsa Zse, a za
to je vrijeme vizažistica Marija Janković na primjeru influencerice i dizajnerice Pamele
Badžek predstavila make-up trendove ove jeseni.
Proslavu petog rođendana BIPA Backstagea podržali su brendovi Afrodita, Bourjois
Paris, FaceBoom, Juliana Nails, La Piel, Miliani, Note Cosmetique, Paese, Pupa i Rimmel s kojima BIPA već dugi niz godina uspješno surađuje, a uzvanici su mogli iz
prve ruke testirati proizvode poznatih brendova poput Paese, Isadora i Max Factora.
„Naša suradnja s BIPA Backstegom uvijek je ugodna i profesionalna, a ono što je čini
posebnom je to što kupci mogu isprobati naše proizvode kroz make-up usluge koje
pružaju vizažisti BIPA Backstage studija. Veselimo se svemu što je pred nama i zato
nam je iznimno drago biti dio ove proslave.” – izjavila je Ivana Bubić, brand
menadžerica Isadora.
„Volimo surađivati sa BIPA Backstageom jer dijelimo iste vrijednosti kao što su
pristupačnost i profesionalnost. Vjerujemo da glamur i ljepota trebaju biti dostupni
svima i zato biramo ovu malu oazu ljepote u srcu Ilice.” – komentirala je Petra Špicar iz
Max Factor Hrvatska, Orbico Beauty.
Kupci su za vrijeme trajanja proslave mogli uživati u brojnim pogodnostima koje su im
pripremile poslovnice u sklopu BIPA Backstagea u Zagrebu i Splitu, a posebno su ih
razveselili poklon paketi i sladoledi koje im je omogućio Essie brand u suradnji sa
slastičarnama Elas i Amélie.
VEZANO
Rođendanska zabava u čast Q10 ekspertize
Božićni grad u Family mallu! Najveći obiteljski advent u Zagrebu s mega klizalištem, lunaparkom, animatorima i mini discom
Advent na Gajevom