12. rujna 2024.

COVER

cover.hr – sve što trebate vidjeti, znati i imati za dobar životni stil

Cedevita lansirala novu digitalnu platformu za svoje potrošače

Platforma pod nazivom „CE svijet“ osmišljena je kako bi angažirala potrošače u kafićima i restoranima te im osigurala posebno iskustvo konzumacije, a lansirana je u sklopu kampanje „Podijeli ono nešto CE“

Platforma pod nazivom „CE svijet“ osmišljena je kako bi angažirala potrošače u kafićima i restoranima te im osigurala posebno iskustvo konzumacije, a lansirana je u sklopu kampanje „Podijeli ono nešto CE“

Atlantic grupa i omiljeni regionalni brend Cedevita lansirali su jedinstvenu digitalnu platformu pod nazivom „CE svijet“. Platforma, čiji je cilj angažirati potrošače u HoReCa kanalima i osigurati im posebno iskustvo konzumacije, predstavljena je u sklopu nove brend kampanje „Podijeli ono nešto CE“.

Naime, u užurbanom svijetu, u kojem se sve više okrećemo sami sebi, nije teško izgubiti vezu s onime što nam je uistinu bitno – s onim što znamo bez riječi, s malim životnim radostima, s dragim ljudima. Minimalno komuniciramo, ali priželjkujemo nešto posebno – snažnije odnose i život koji ima svrhu i smisao. Istraživanja pokazuju da je danas ljudima teže ostvariti socijalnu interakciju nego prije nekoliko godina, a istovremeno se ističe pozitivan utjecaj aktivnog socijalnog života na cjelokupno zdravlje pojedinca. S tim na umu, Cedevita je osmislila kampanju “Podijeli ono nešto CE”.

„U svijetu kada smo povezaniji, ali i usamljeniji no ikada, Cedevita je oduvijek bila ‘ono nešto’ što nas je povezivalo. Upravo nas je to inspiriralo da pokrenemo digitalnu platformu „CE svijet“. Želimo potaknuti ljude da komuniciraju jedni s drugima te boravak u digitalnom svijetu iskoristiti za jačanje odnosa, za izgradnju novih veza ili jednostavno za lijepu riječ koju možemo, i trebamo, češće uputiti jedni drugima”, objasnila je pozadinu nove kampanje Hana Rukavina, starija voditeljica razvoja robne marke, i dodala kako brendovi trebaju danas razmišljati o širem utjecaju na zajednicu u kojoj brend živi i djeluje, odnosno da im u fokusu ne smiju biti jedino prodaja i profit. Cedeviti je posebno važna izgradnja odnosa s potrošačima i osjećaj koji stvara kod njih, a ovakve aktivacije još su jedan dokaz da kompanija pomno osluškuje potrebe tržišta i svojih potrošača te kreira inovacije i postavlja trendove.

Kako platforma funkcionira?

U kafićima, restoranima i ostalim HoReCa objektima, potrošači mogu skenirati QR kod koji se nalazi na Cedevitinim pakiranjima ili jednostavno pristupiti „CE svijetu“ ukucavanjem ce.cedevita.com. Tamo potrošače čeka optimistična poruka koju je moguće podijeliti s članom obitelji, prijateljima, kolegama, voljenom osobom ili nekim poznanikom kojem će poruka uljepšati dan.

Tako Cedevita potiče širenje optimizma i upravo zato sudionici platforme mogu biti nagrađeni bodovima koji se vide na osobnom profilu. Što više dijele, brže se penju i na ljestvici „Cedevita Optimista“. Kako bi što više potaknuli ovaj val optimizma, Cedevitin je tim pripremio i nagradnu igru s čak 500 atraktivnih nagrada.
„CE svijet je više od jedne aktivacije ili nagradne igre. Između ostalog, namijenjena je i interakciji potrošača s brendom kroz pitalicu „Cedevita te pita“ u svrhu dobivanja direktne povratne informacije od strane potrošača. Sve ove, i brojne druge zabavne aktivacije, odsad su objedinjene u „CE svijet“ digitalnoj platformi“, dodala je Rukavina.

Ova web stranica pohranjuje vaše kolačiće (cookies). Neki kolačići su nužni da bi stranica ispravno funkcionirala i bila dostupna, dok neki omogućavaju analiziranje posjećenosti i praćenje statistika o čitanosti sučelja. Također dijelimo kolačiće trećih strana poput oglašivačkih kuća, partnera za praćenje i analitiku posjećenosti, te društvenih medija. Nastavkom korištenja sučelja slažete se s tim. Više

Koristimo tvrtke za oglašavanje treće strane za posluživanje oglasa kada posjetite našu web lokaciju. Te tvrtke mogu koristiti podatke (koji ne uključuju Vaše ime, adresu, adresu e-pošte ili telefonski broj) o Vašim posjetima ovoj i drugim web lokacijama kako bi ponudili oglase o proizvodima i uslugama koje Vas zanimaju. Ako želite dodatne informacije o tom postupku te želite saznati što učiniti kako te informacije ne bi bile dostupne takvim tvrtkama, kliknite na Network Advertising Initiative i Google.hr/privacy.html. Korisnici mogu deaktivirati korištenje DART kolačića posjetom pravila o privatnosti Google oglasa i sadržajne mreže

Zatvori

 

Grupa Cover Magazin:

covermagazin.com | cover.hr | covermstyle.hr | mstil.com | tehton.com |

Dream Dictionary | Traumdeutung | COVER magazin | COVER |

 

UVJETI KORIŠTENJA | PRAVILA O PRIVATNOSTI | IMPRESSUM | KONTAKT | ARHIVA | ČITANOST