Komičar poznat po pričama o braku, roditeljstvu i seksu obilježava 10 godina stand up comedy karijere
U subotu 19. listopada Marko Dejanović u velikoj Dvorani Lisinski specijalnim showom “A kad smo već tu” slavi 10 godina stand-up comedy karijere. U tih deset godina je postao poznat kao najiskreniji komičar regije, komičar u čijim pričama o roditeljstvu, braku, o muškarcima i ženama, o bosanskom porijeklu, izbjeglištvu, dolasku u Zagreb su se tisuće ljudi lako prepoznale. S tim da će Marko izgovoriti i ono što “normalan” čovjek samo pomisli u sebi.
“Show sam nazvao po fori iz moje najpoznatije i najpopularnije priče o odlasku u šoping centar sa ženom. Bilo mi je to najprikladnije za obilježavanje svih 10 godina karijere. Ipak spremam jedinstveni show u kojem će biti sve najbolje što imam. A pričao sam stvarno o svačemu. Prvu popularnost sam stekao analizama izreka i psovki koje sam čuo od roditelja Bosanaca, ismijavajući samoga sebe i svoje komplekse od debljine. Pa sam se oženio i pričao o tome, dobio sina, umro mi je otac… Pričao sam tijekom ovih deset godina o svemu što mi se događalo, a u Lisinskom mislim iskoristiti sve što nudi ta “Meka” da to sve prikažem. Ukratko, spremam spektakl.”
U Markovom BIS Comedy kolektivu ga najavljuju kao najstarijeg člana kolektiva kojeg je s Goranom Vinčićem i Tinom Sedlarom i osnovao.
“Istina je, najstariji sam sa svoje 42 godine, a o starenju sve više pričam i na pozornici. U usporedbi s drugima sam dosta kasno ušao u stand-up. U to vrijeme sam još radio kao novinar crne kronike, a kao hobi sam pisao književnost. I dalje sam ponosan na svoje dvije zbirke kratkih priča i roman koje sam objavio. Za roman sam čak i dobio nagradu Hrvatskog društva pisaca. Pomogle su mi spisateljske vještine i u komediji. Neke vještine poput izgradnje napetosti ili upečatljivog fraziranja su prenosive na komediju uživo. Ali sam se i puno promijenio s vremenom. Dok su to u početku uvijek bile pažljivo osmišljene fore koje sam iznosio, s vremenom sam počeo puno više improvizirati, razgovarati s publikom i puštati više kreativnog kaosa u sami show iz kojeg sam naučio ponovno se vratiti na ono što želim ispričati.”
Među publikom koja ga prati na društvenim mrežama većinom su žene (omjer 60/40), a okuplja sve od 18-godišnjaka do 80-godišnjakinja. Ipak, najviše je mladih bračnih parova u publici.
“Znao sam viđati prve redove pune žena, ali češće su to parovi. Kada pitam često kažu da su žene tražile da ih muž odvede na show. Pa muževima kažem da je to dobra taktika, kažem ‘doveo si ženu na show, ja da ju nasmijem, a ti da ju …’, nek’ bude ‘ljubiš’ za ovu prigodu. Iako ja to kažem iskrenije, onako kako ste u glavi pomislili dok ste čitali rečenicu.”
Ulaznice su dostupne na Entrio.hr i svim Entrio prodajnim mjestima, a za više informacija pratite Facebook event.
A show nakon Lisinskog ide i na turneju nekim od najvećih dvorana Hrvatske: 25.10. Lora Split, 26.10. HNK Zadar, 13.11. DHB Pula, 14.11. HKD Rijeka i 14.12. HD Vukovar.
VEZANO
Dani Hrvatskog filma od 17. listopada u kinu Edison u Karlovcu
Game Changer 3.0 konferencija u Zagrebu bila je tehnološki spektakl
Mladi hrvatski kipar Teo Herceg izlaže u prestižnom Europskom muzeju moderne umjetnosti (MEAM) u Barceloni