Zahvaljujući digitalnom dobu u kojem živimo, često imamo priliku vidjeti ljude koji postižu izvanredne uspjehe, bilježe rast svojih poslovanja i uživaju u plodovima svog rada. Takvi trenuci mogu u nama pobuditi različite emocije – od uzbuđenja, inspiracije i motivacije do preispitivanja vlastitih sposobnosti. No, zdrava poduzetnička klima potiče nas da slavimo uspjehe drugih kao svoje vlastite, učeći nas kako doista živjeti kulturu uspjeha.
Takva poduzetnička kultura nije samo pojam. To je filozofija koja okuplja inspirativne pojedince, motivira poduzetnike i osnažuje poslovnu zajednicu na putu prema napretku. Umjesto da stojimo na mjestu, možemo odabrati učiti iz poduzetničkih priča i iskustava drugih, uvesti pozitivne promjene u svoj život i jačati zajednicu koja slavi uspjeh u svim njegovim dimenzijama. Upravo s tim ciljem, 21. studenoga 2024. godine, u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu, održava se konferencija Poduzetnički mindset: Kultura uspjeha.
Riječ je poduzetničkoj konferenciji medijske platforme Poduzetnik i partnera EY Hrvatska, koja već šestu godinu zaredom okuplja vodeće stručnjake i lidere iz svijeta poduzetništva. Kroz inspirativna predavanja i panel rasprave, ove godine konferencija ima cilj osvijestiti javnost o važnosti zdravog poduzetničkog mindseta koji slavi uspjeh i poziva na zajedništvo u jačanju zdrave poduzetničke klime u Hrvatskoj. U nastavku donosimo pregled programa konferencije za koju se već traži ulaznica više.
Poduzetništvo je maraton
Podrška među poduzetnicima ima iznimnu vrijednost, jer jedino oni koji su prošli slične izazove mogu u potpunosti razumjeti težinu odgovornosti i važnost ustrajnosti pred svakodnevnim poduzetničkim preprekama. Na ovu temu, Krešimir Rich iz Identalia Academije donosi uvid u različite perspektive uspjeha u kojem ističe kako poduzetnici najbolje mogu razumjeti jedni druge. S druge strane, poduzetništvo nije cilj samo po sebi, već proces koji zahtijeva kontinuirani rad, ulaganje i posvećenost dugoročnom uspjehu. Na panelu “Poduzetništvo je maraton” poduzetnice Anita Cvetić Oreščanin (Solvership) i Dorotea Effenberger (Tahograf) te poduzetnik Petar Šimić (Primaco) uz moderatora Sašu Cvetojevića (Insako) govorit će o tome kako suočavanje s izazovima dugotrajnog razvoja donosi dugoročne plodove i oblikuje uspješne lidere. Upravo u takvom maratonu, snaga zajednice i razmjena iskustava postaje ključnom za održiv rast i dugoročnu viziju uspjeha.
Uspjeh se množi kad se dijeli
Prava snaga uspjeha leži u tome da ga podijeliš s drugima, a najinspirativniji primjeri dolaze upravo od ljudi iz poslovnog svijeta koji su s najviših pozicija u kompanijama to iskusili iz prve ruke. Anita Lacmanović (SAP Hrvatska), Gordan Kolak (KONČAR) i Tomislav Glavaš (Bosqar), pod vodstvom moderatorice Maruše Stamać (Media Consulting), podijelit će svoja iskustva u dijeljenju uspjeha unutar svojih zajednica. Kroz vlastite uspone, izazove i pobjede, oni pokazuju kako dijeljenje znanja, resursa i iskustava ne samo da pridonosi njihovom osobnom rastu, već jača i širu poslovnu zajednicu te inspirira nove generacije poduzetnika. Razgovarat će o tome kako uspjeh postaje moćan alat za poticanje pozitivnih promjena i osnaživanje cijelog tima.
Koja je tajna uspjeha?
Na panelu “Koja je tajna uspjeha?” okupit će se neki od najjačih lidera u svojim industrijama: Ivan Bešlić (Sofascore), Ivan Dumančić (IVER grupa) i Tomislav Kamenski (Kamgrad), pod stručnim komunikacijskim vodstvom Manuele Šole (Komunikacijski laboratorij). Panel će istražiti glavne izazove i korake koji vode k uspjehu, od prepoznavanja prilika do izgradnje kvalitetnih timova i stvaranja održivih poslovnih modela. Sudionici će dijeliti konkretne primjere koji pokazuju kako su inovacije, rizici i upornost u konačnici ključni elementi uspjeha.
Kako prodati uspjeh?
Na panelu “Kako prodati uspjeh”, Orlando Lopac (Orlando Health) i Marko Emer (Moje-Račun), uz moderatora Vjeku Peretića (Pro Grupa), istražit će kako prepoznati i iskoristiti prilike za rast i razvoj. Panel rasprava usmjerit će se na vještine i strategije potrebne za pozicioniranje uspjeha na tržištu, kao i na stvaranje proizvoda i usluga koji privlače pažnju i stvaraju povjerenje kod klijenata.
Uspjeh gledan očima poduzetnica
U vremenu kada poduzetništvo u sve većoj mjeri privlači i osnažuje žene svih generacija, panel “Uspjeh gledan očima poduzetnica” istražit će specifične izazove i prilike s kojima se suočavaju žene liderice. Panelistice Branka Hitner (Carta) i Hani Hreljak (Pisinium), uz moderatoricu Jelenu Jelušić (INSPO consulting), raspravljat će o iskustvima koja nadilaze samo poslovne uspjehe, ukazujući na važnost podrške, umrežavanja i mentorskih odnosa među ženama. U tom kontekstu, panel će dodatno osvijetliti snagu ženskog liderstva i njegove značajne doprinose u poslovnom svijetu i u društvu općenito.
Od čega su zlatne medalje?
Jedan od inspirativnijih panela, pod nazivom “Od čega su zlatne medalje?”, fokusira se na vrijednosti kao što su upornost, disciplina, predanost i timski rad. Zlatni olimpijci, veslači Martin i Valent Sinković, koji su osvojili medalje i srca publike diljem svijeta, podijelit će priču o tome koliko sportski uspjesi ovise o mentalnoj snazi pojedinca, o dosljednosti i nepokolebljivoj vjeri u cilj. Moderatorica Ana Radišić vodit će s braćom Sinković razgovor o tome kako se sportski principi mogu primijeniti u poduzetništvu, inspirirajući sve prisutne da kroz svoje djelovanje teže vrhunskim rezultatima.
Pobijediti sebe – najveći je uspjeh
Konferenciju će svečano zatvoriti inspirativan lider, poslovni trener i mentor, koji je tolikima pomogao da uspiju na putu osobnog razvoja, Alan Žepec (LQ). Koliko je teško ili lako doći do uspjeha? Što kategorija uspjeha sve podrazumijeva? Je li uspjeh uvijek tako glamurozan kako na prvu izgleda? Na koji način svatko može uspjeti? Tko je svakom od nas najveća prepreka na putu do uspjeha? Sve su to pitanja na koja ćete zasigurno dobiti odgovor na konferenciji Poduzetnički mindset, u četvrtak, 21. studenog od 10 sati u HNK Zagreb.
VEZANO
Službeno predstavljena nova pjevačica Magazina
40 posto Hrvata odgađa u svojim domovima zamjenu starih stvari novima
U vukovarskom Podunavlju pošumljeno 10.000 m2